BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Skarbnik
Powiatu - Sekretarz
Powiatu - Rzecznik
prasowy - Regulamin organizacyjny
- Biuro rzeczy znalezionych
- Obowiązek informacyjny wynikający z RODO
- Kontrola
i audyt - Wydziały
i stanowiska samodzielne
Treść strony
WYDZIAŁ BUDŻETU
ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań
Zastępca Dyrektora Wydziału
Marzena Sala
tel. 61 8410-791
e-mail: marzena.sala@powiat.poznan.pl
III piętro, pok. 304
Pracownicy Wydziału:
tel. 61 8410-649
tel. 61 8410-791
III piętro, pok. 304
Do zadań Wydziału Budżetu "FB" należą czynności związane między innymi z wykonywaniem obsługi finansowo-księgowej Powiatu:
- prowadzeniem rachunkowości budżetu Powiatu oraz gospodarki finansowej Powiatu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami,
- opracowywaniem i sporządzaniem sprawozdawczości budżetowej i finansowej, przygotowaniem projektu sprawozdania z wykonania budżetu oraz oceny realizacji wykorzystania środków finansowych,
- kontrolą wykonania planów finansowych jednostek podległych Powiatowi,
- współpracą w zakresie pozyskiwania środków finansowych z funduszy UE i innych źródeł krajowych i zagranicznych,
- opracowywaniem zbiorczych materiałów do projektu budżetu Powiatu,
- dokonywaniem analiz wykonania budżetu i planów finansowych jednostek podległych Powiatowi.
Zobacz także: | ||
⇒ Budżet |
Metryka
- opublikował: Smolińska Joannadata publikacji: 2018-10-11 12:40
- zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskiostatnia modyfikacja: 2025-03-10 13:56
Rejestr zmian
- zmieniono 2018-10-11 12:43 przez Bartosz Kurek
- zmieniono 2018-10-11 12:46 przez Bartosz Kurek
- zmieniono 2018-10-11 12:48 przez Bartosz Kurek
- zmieniono 2018-10-12 08:51 przez Bartosz Kurek
- zmieniono 2018-10-12 13:05 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2018-10-12 13:11 przez Smolińska Joanna: aktualizacja
- zmieniono 2018-12-07 11:04 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2019-05-15 08:39 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
- zmieniono 2019-11-26 13:57 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
- zmieniono 2019-11-26 13:58 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2019-11-26 13:58 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2020-01-10 10:28 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści regulaminu organizacyjnego
- zmieniono 2020-10-26 09:39 przez Agata Poleska : aktualizacja numerów telefonów
- zmieniono 2020-10-27 08:13 przez Agata Poleska
- zmieniono 2021-02-25 11:59 przez Agata Poleska
- zmieniono 2021-03-17 14:22 przez Pieczyński Maciej: korekta treści
- zmieniono 2021-08-12 12:34 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
- zmieniono 2022-01-21 11:52 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja w związku z przyjęciem nowego regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Poznaniu
- zmieniono 2023-08-22 13:52 przez Pieczyński Maciej: formatowanie tekstu
- zmieniono 2023-08-22 14:26 przez Pieczyński Maciej: formatowanie tekstu
- zmieniono 2023-09-07 09:22 przez Pieczyński Maciej
- zmieniono 2024-07-23 10:57 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2025-02-27 14:22 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja zatrudnienia
- zmieniono 2025-03-10 13:56 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja