BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
Treść strony
Godziny przyjęć klientów:
poniedziałek: 9:30 - 16:30
wtorek - piątek: 8:00 - 15:00
poza niżej wymienionymi wydziałami:
Wydział Administracji Architektoniczno - Budowlanej
ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań
poniedziałek: 9:30 - 16:30
wtorek - piątek: 8:00 - 15:00
Inspektorzy Wydziału Administracji Architektoniczno - Budowlanej
Informacja telefoniczna:
poniedziałek - piątek: 11:00 - 14:00
Tel. sekretariat: 61 8410-504, 61 8410-550
Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań
Przyjmowanie wniosków:
poniedziałek: 7:30 - 16:30
wtorek - piątek: 7:30 - 14:30
Punkt Potwierdzania Uprawnień Osób Niepełnosprawnych:
poniedziałek: 7:30 - 16:30
wtorek - piątek: 7:30 - 14:30
Informacja telefoniczna poniedziałek - piątek: 7:30 - 14:30
Wydawanie orzeczeń:
poniedziałek: 7:30 - 16:30
wtorek - piątek: 7:30 - 14:30
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań
GODZINY PRZYJĘĆ KLIENTÓW:
poniedziałek: 9:30 - 16:30
wtorek - piątek: 8:00 - 15:00
- w sprawach rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 metrów:
poniedziałek: 9:00 - 15:30
wtorek - piątek: 8:00 - 14:00
W celu usprawnienia obsługi Państwa wniosków, prosimy o wcześniejsze telefonicznie umówianie wizyt, dzwoniąc na numery informacji telefonicznej.
INFORMACJA TELEFONICZNA:
61 8410-579, 61 8410-750
Wydział Komunikacji i Transportu
Rejestracja pojazdów:
Informacje w sprawach ogólnych: 61 8410-747, 61 8410-748
Informacje w sprawie odbioru dowodów rejestracyjnych nowych i zatrzymanych: 61 8410-607
Prawa jazdy:
Informacje w sprawach ogólnych: 61 8410-600, 61 8410-604
Informacje w sprawach odbioru praw jazdy: 61 8410-600, 61 8410-604
Informacja w sprawie zatrzymanych praw jazdy: 61 8410-605, 61 8410-735
Działalność gospodarcza:
Informacja w sprawach SKP, OSK: 61 2228-974
Informacja w sprawach działalności gospodarczej w zakresie przewozów drogowych: 61 8410-608, 61 8410-727
Filie Wydziału Komunikacji i Transportu
1. |
Pobiedziska adres: ul. Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska |
tel.: 61 8977-171 |
---|---|---|
2. |
Stęszew adres: ul. Poznańska 20, 62-060 Stęszew |
tel.: 61 8130-077, 8130-014 |
3. |
Swarzędz adres: ul. Poznańska 25, 62-020 Swarzędz |
tel.: 61 6511-265, 6511-266 lub 67 |
4. |
Tarnowo Podgórne adres: ul. Poznańska 96, 62-080 Tarnowo Podgórne |
tel.: 61 8959-241 |
5. |
|
tel.: 61 2269-235, 61 2269-236 |
6. |
Kórnik adres: ul. Poznańska 83, 62-035 Kórnik |
tel.: 61 8410-630, 61 8410-631 |
Starosta, Wicestarosta i Członkowie Zarządu* przyjmują klientów w sprawie skarg i wniosków w poniedziałki
w godzinach od 13:00 do 16:00.
W przypadku gdy w poniedziałek przypada dzień ustawowo wolny od pracy, Starosta, Wicestarosta i Członkowie Zarządu przyjmują klientów w sprawach skarg i wniosków w następnym dniu roboczym w godz. 13.00 - 16.00.
Dyrektorzy wydziałów przyjmują klientów w godzinach pracy Starostwa.
Pozostali pracownicy Starostwa przyjmują klientów codziennie w obrębie ustalonych godzin przyjęć.
Po godzinach pracy Starostwa, przyjęcia skarg i wniosków odbywają się w poniedziałki, w godzinach 17:00-17:30 przez Sekretarza Powiatu, a w razie jego nieobecności przez wskazanego przez Starostę, Członka Zarządu Powiatu.
*Prosimy o wcześniejsze, telefoniczne uzgodnienie terminu pod numerem telefonu:
Sekretariat 61 8410-501, 61 8410-539
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Dariusz Dolińskidata wytworzenia: 2007-09-07
- opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskidata publikacji: 2007-09-07 11:30
- zmodyfikował: Pieczyński Maciejostatnia modyfikacja: 2023-11-23 12:56