BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ

Oferta WK. 210.23.2024 z 16.07.2024 r.

STANOWISKO PODINSPEKTOR

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA WYDZIAŁ ADMINISTRACJI ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANEJ

OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
1.    Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
1)    Prowadzenie procedury związanej z wydawaniem decyzji administracyjnych o pozwoleniu na budowę i rozbiórkę.
2)    Przyjmowanie zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę.
3)    Wydawanie zaświadczeń.
4)    Udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw i procedurach stosowanych w Wydziale.
5)    Współpraca z ewidencją wydziałową, udzielanie odpowiedzi na wnioski z rejestru udostępniania dokumentacji.
6)    Prowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów.
7)    Realizacja wniosków o udostępnianie danych.
8)    Wykonywanie innych prac administracyjnych.

2.    Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Administracji Architektoniczno - Budowlanej
3.    Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu. Umowa o pracę na zastępstwo.
4.    Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań,
5.    Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez udział w szkoleniach, stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:
1.    Wykształcenie wyższe,
2.    Znajomość  ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane, o dostępie do informacji publicznej i  Rozporządzenia w sprawie warunków technicznych dla budynków i ich usytuowania,
3.    Umiejętność obsługi komputera – pakiet MS Office i urządzeń biurowych,
4.    Dobra organizacja pracy,
5.    Umiejętność korzystania z przepisów prawa,
6.    Umiejętność redagowania pism i korespondencji urzędowej,
7.    Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8.    Nieposzlakowana opinia,
9.    Obywatelstwo polskie.


WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
1.    Wykształcenie wyższe, kierunki: administracja, budownictwo, gospodarka przestrzenna,
2.    Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
3.    Znajomość systemów elektronicznego obiegu dokumentów,
4.    Skrupulatność,
5.    Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

WYMAGANE DOKUMENTY (zgodnie z art. 22¹. KP):
1.    CV,
2.    List motywacyjny,
3.    Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i ewentualne doświadczenie zawodowe,
4.    Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
5.    Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.


TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do 30.07.2024 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
Możliwe jest również składanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego) lub za pośrednictwem platformy ePUAP (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
    data wytworzenia: 2024-07-16
  • opublikował: Katarzyna Kowalewska
    data publikacji: 2024-07-16 08:25
  • zmodyfikował: Katarzyna Kowalewska
    ostatnia modyfikacja: 2024-07-16 08:28

Banery