STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta WK. 210.23.2024 z 16.07.2024 r.
STANOWISKO PODINSPEKTOR
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA WYDZIAŁ ADMINISTRACJI ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANEJ
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
1) Prowadzenie procedury związanej z wydawaniem decyzji administracyjnych o pozwoleniu na budowę i rozbiórkę.
2) Przyjmowanie zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę.
3) Wydawanie zaświadczeń.
4) Udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw i procedurach stosowanych w Wydziale.
5) Współpraca z ewidencją wydziałową, udzielanie odpowiedzi na wnioski z rejestru udostępniania dokumentacji.
6) Prowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów.
7) Realizacja wniosków o udostępnianie danych.
8) Wykonywanie innych prac administracyjnych.
2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Administracji Architektoniczno - Budowlanej
3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu. Umowa o pracę na zastępstwo.
4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań,
5. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez udział w szkoleniach, stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:
1. Wykształcenie wyższe,
2. Znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane, o dostępie do informacji publicznej i Rozporządzenia w sprawie warunków technicznych dla budynków i ich usytuowania,
3. Umiejętność obsługi komputera – pakiet MS Office i urządzeń biurowych,
4. Dobra organizacja pracy,
5. Umiejętność korzystania z przepisów prawa,
6. Umiejętność redagowania pism i korespondencji urzędowej,
7. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8. Nieposzlakowana opinia,
9. Obywatelstwo polskie.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
1. Wykształcenie wyższe, kierunki: administracja, budownictwo, gospodarka przestrzenna,
2. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
3. Znajomość systemów elektronicznego obiegu dokumentów,
4. Skrupulatność,
5. Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
WYMAGANE DOKUMENTY (zgodnie z art. 22¹. KP):
1. CV,
2. List motywacyjny,
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i ewentualne doświadczenie zawodowe,
4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
5. Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do 30.07.2024 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
Możliwe jest również składanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego) lub za pośrednictwem platformy ePUAP (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).