BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

Ankieta badanie satysfakcji klienta - aktualna

ANKIETA
BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTA

 

Szanowni Państwo!

Zapraszam do anonimowego udzielania informacji na temat stopnia zadowolenia ze sposobu obsługi klienta w Starostwie Powiatowym w Poznaniu. Proszę o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pomogą one podnieść jakość świadczonych usług. Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi naszych klientów jest dla mnie sprawą priorytetową.

Starosta Poznański -  Jan Grabkowski

Zastosowana skala ocen posiada wartości od 1 do 5
1- bardzo nisko,      2 - nisko,      3 - średnio,     4 - wysoko,      5 - bardzo wysoko.

2. Jak ocenia Pani/ Pan łatwość dotarcia do odpowiedniej komórki organizacyjnej?
2. Jak ocenia Pani/ Pan łatwość dotarcia do odpowiedniej komórki organizacyjnej?




3. Jak ocenia Pani/ Pan terminowość załatwienia sprawy?
3. Jak ocenia Pani/ Pan terminowość załatwienia sprawy?




4. Jak ocenia Pani/ Pan kompetencje pracowników Starostwa Powiatowego w Poznaniu?
4. Jak ocenia Pani/ Pan kompetencje pracowników Starostwa Powiatowego w Poznaniu?




5. Jak ocenia Pani/ Pan zaangażowanie pracowników urzędu w wykonywaną pracę?
5. Jak ocenia Pani/ Pan zaangażowanie pracowników urzędu w wykonywaną pracę?




6. Jak ocenia Pani/ Pan uprzejmość pracowników Starostwa Powiatowego w Poznaniu?
6. Jak ocenia Pani/ Pan uprzejmość pracowników Starostwa Powiatowego w Poznaniu?




7. Jak ocenia Pani/ Pan poziom świadczenia usług elektronicznych w Starostwie Powiatowym w Poznaniu?
7. Jak ocenia Pani/ Pan poziom świadczenia usług elektronicznych w Starostwie Powiatowym w Poznaniu?




8. Czy korzystał/a Pani/ Pan z informacji zawartych na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Poznańskiego?
8. Czy korzystał/a Pani/ Pan z informacji zawartych na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Poznańskiego?

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA WYPEŁNIENIE ANKIETY

Starosta Poznański - Jan Grabkowski


Banery