WYDZIAŁ FINANSÓW
ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań
Dyrektor Wydziału
Anna Lachowicz
tel. 61 8410-785
e-mail: anna.lachowicz@powiat.poznan.pl
III piętro, pok. 305
Zastępca Dyrektora Wydziału
Dominika Tabaka
tel. 61 8410-566
e-mail: dominika.tabaka@powiat.poznan.pl
III piętro, pok. 305
Pracownicy Wydziału:
tel. 61 8410-785
III piętro, pok. 305, 305a, 306
Do zadań Wydziału Finansów "FN" należą czynności związane między innymi z prowadzeniem obsługi finansowo-księgowej Starostwa:
- prowadzeniem ewidencji dochodów i wydatków budżetowych Starostwa,
- prowadzeniem ewidencji i pobieraniem wybranych dochodów innych jednostek samorządu terytorialnego oraz dochodów Skarbu Państwa,
- prowadzeniem ewidencji pozabilansowej w zakresie realizacji zadań wynikających z odrębnych przepisów,
- windykacją należności Powiatu, Skarbu Państwa oraz innych należności, na podstawie odrębnych przepisów,
- prowadzeniem ewidencji i sprawozdawczości dotyczącej Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,
- współdziałaniem z bankami, izbami administracji skarbowej i innymi organizacjami,
- opracowywaniem projektów przepisów wewnętrznych, dotyczących prowadzenia rachunkowości i ochrony wartości pieniężnych,
- rozliczaniem inwentaryzacji,
- prowadzeniem obsługi księgowej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- opracowaniem projektu instrukcji obiegu dokumentów finansowo-księgowych, polityki rachunkowości
i nadzorowaniem jej przestrzegania,
- prowadzeniem obsługi finansowo-księgowej projektów, realizowanych z udziałem środków zewnętrznych,
w tym, o których mowa w art. 5 ust. 2 i 3 ustawy o finansach publicznych,
- sporządzaniem w imieniu Powiatu deklaracji podatkowej i innych sprawozdań i zestawień, wymaganych odrębnymi przepisami, w tym na podstawie danych cząstkowych otrzymanych z jednostek podległych Powiatowi.
autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Smolińska
data wytworzenia: 2009-12-01
opublikował: Smolińska Joanna
data publikacji: 2003-06-12 14:00
zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
ostatnia modyfikacja: 2025-03-17 10:46
Rejestr zmian
- 29.12.03; dodanie właściciela obiektu
- 14.09.07; dodanie adresu e-mail Dyrektora Wydziału
- 17.09.07; korekta edytorska
- 18.09.07; dodanie nazwy obiektu
- 14.02.08; zmiana numeru pokoju
- 21.07.08; przygotowanie do wymogów przeglądarki "strona mówiąca"
- 24.04.09; korekta
- 23.11.09; korekta
- 03.12.09 korekta numerów tel
- 28.01.2010; aktualizacja strony
- 12.03.2010; aktualizacja strony
- 10.05.2010; aktualizacja strony
- 24.06.2010; korekta
- 29.09.2010; aktualizacja
- 26.11.2010; aktualizacja
- 17.01.2011; aktualizacja
- 28.02.2011; aktualizacja strony
- 29.03.2011; korekta
- 28.04.2011;aktualizacja
- zmieniono 2011-05-20 08:22 przez Pieczyński Maciej: aktualizacja treści
- zmieniono 2011-05-20 13:08 przez Administrator Systemu
- zmieniono 2011-05-20 13:48 przez Smolińska Joanna: kontrola danych
- zmieniono 2011-06-06 16:17 przez Smolińska Joanna
- zmieniono 2011-06-28 11:33 przez Smolińska Joanna
- zmieniono 2011-09-28 13:05 przez Smolińska Joanna
- zmieniono 2011-10-27 12:44 przez Smolińska Joanna: 27.10.2011r.korekta edytorska
- zmieniono 2011-12-23 14:11 przez Smolińska Joanna
- zmieniono 2012-06-26 10:55 przez Smolińska Joanna: przegląd treści
- zmieniono 2012-08-13 12:29 przez Administrator Systemu: zmiana przekierowania "Zobacz także"
- zmieniono 2012-10-22 09:24 przez Smolińska Joanna: przegląd treści
- zmieniono 2012-12-05 12:05 przez Smolińska Joanna: przegląd treści
- zmieniono 2013-01-29 12:54 przez Smolińska Joanna: przegląd treści
- zmieniono 2013-04-02 12:19 przez Smolińska Joanna: przegląd treści
- zmieniono 2013-06-07 14:13 przez Smolińska Joanna
- zmieniono 2013-06-26 08:26 przez Magdalena Krygier: Dodanie adresu
- zmieniono 2013-10-01 12:57 przez Smolińska Joanna: 01.10.2013r. przegląd treści
- zmieniono 2013-12-30 13:05 przez Smolińska Joanna: przegląd treści 30.12.2013
- zmieniono 2014-04-10 07:44 przez Agata Tomaszewska
- zmieniono 2014-04-29 11:45 przez Smolińska Joanna: 29.04.2014r. przegląd treści
- zmieniono 2014-05-29 13:53 przez Smolińska Joanna: 29.05.2014 przegląd treści
- zmieniono 2014-06-24 12:58 przez Smolińska Joanna: 24.06.2014; przegląd treści
- zmieniono 2014-08-06 14:47 przez Smolińska Joanna: 06.08.2014r. przegląd treści
- zmieniono 2014-08-28 14:02 przez Smolińska Joanna: przegląd treści
- zmieniono 2014-10-31 15:03 przez Smolińska Joanna: 31.10.2014r. przegląd treści
- zmieniono 2015-04-10 11:16 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2015-04-10 11:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2015-07-07 12:49 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2015-07-10 11:27 przez Smolińska Joanna: korekta treści
- zmieniono 2016-01-27 12:31 przez Smolińska Joanna: przegląd treści
- zmieniono 2018-02-01 10:25 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2018-10-11 12:53 przez Bartosz Kurek : aktualizacja
- zmieniono 2018-10-12 13:00 przez Smolińska Joanna
- zmieniono 2019-03-27 14:19 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: edycja danych
- zmieniono 2019-11-26 13:51 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
- zmieniono 2019-11-26 13:51 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2020-01-10 10:26 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści regulaminu organizacyjnego
- zmieniono 2020-10-27 08:12 przez Agata Poleska
- zmieniono 2021-02-25 11:50 przez Agata Poleska
- zmieniono 2021-02-25 11:57 przez Agata Poleska
- zmieniono 2021-08-12 12:33 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
- zmieniono 2022-01-21 11:50 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja w związku z przyjęciem nowego regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Poznaniu
- zmieniono 2023-08-22 13:51 przez Pieczyński Maciej: formatowanie tekstu
- zmieniono 2023-08-22 14:25 przez Pieczyński Maciej: formatowanie tekstu
- zmieniono 2023-09-07 09:21 przez Pieczyński Maciej
- zmieniono 2024-02-02 09:44 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
- zmieniono 2024-07-23 10:51 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2024-07-23 10:52 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2024-07-23 10:53 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2024-07-31 09:41 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2024-07-31 12:57 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2024-09-03 08:34 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dopisanie zastępcy dyrektora
- zmieniono 2025-03-17 10:46 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści po zmianie regulaminu
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
W Wydziale Finansów
obowiązuje od 25 maja 2018 r.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Poznański z siedzibą przy ulicy Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@powiat.poznan.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa.:
- Ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości
- Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
- Ustawa z dnia 13 listopada 2003 r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego
- Ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym
- Ustawa z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym
4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
5. Pani/Pan, których dane dotyczą, mają prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
- żądania usunięcia danych, gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
- dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
d. żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
- osoby te kwestionują prawidłowość danych,
- przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
- Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
9. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa.
autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Lachowicz
opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
data publikacji: 2018-05-25 14:59
zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
ostatnia modyfikacja: 2021-06-22 14:12
Rejestr zmian
- zmieniono 2019-11-29 10:58 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
- zmieniono 2021-02-25 11:51 przez Agata Poleska
- zmieniono 2021-06-22 14:12 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja