BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

UCHWAŁA  Nr 719/2001
ZARZĄDU POWIATU POZNAŃSKIEGO
z dnia 12 listopada 2001r.


w sprawie: unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę urządzeń nagłaśniających dla potrzeb Powiatowego Zespołu Orzekania o Stopniu Niepełnosprawności.

Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. Nr 91, poz. 578 z póź. zm.) oraz § 21 ust. 1 Regulaminu Pracy Zarządu Powiatu Poznańskiego stanowiącego załącznik nr 6 do Statutu Powiatu Poznańskiego (Dz. Urz. Woj. Wielk. Nr 30, poz. 633) uchwala się, co następuje:

§ 1. Postanawia się unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego n a dostawę urządzeń nagłaśniających na podstawie art. 27 b ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 10 czerwca 1994 r. o zamówieniach publicznych.

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Kierownikowi Wydziału Administracyjnego.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Starosta - Ryszard Pomin
Wicestarosta - Jan Grabkowski
Członek Zarządu:
- Marek Woźniak
- Jerzy Lechnerowski

uzasadnienie:
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę urządzeń nagłaśniających złożono dwie oferty, obie nieważne z punktu widzenia wymagań formalnych zawartych w dokumentacji przetargowej dotyczących zastosowania obowiązkowych preferencji krajowych. W związku z powyższym postępowanie unieważnia się na podstawie art. 27 b ust. 1 pkt. 1 ustawy o zamówieniach publicznych - wpłynęły mniej niż dwie oferty nie podlegające odrzuceniu.

Wicestarosta
Jan Grabkowski

drukuj ()

Metryka

  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2003-07-23 10:54
  • zmodyfikował: brak informacji
    ostatnia modyfikacja: 2010-08-24 08:53

Banery