BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
Treść strony
UZYSKANIE ZAŚWIADCZENIA O SPŁACIE NALEŻNOŚCI LUB ZAŚWIADCZENIA Z TYTUŁU NIEZALEGANIA
Z OPŁATĄ (FN-02)
WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek o wydanie zaświadczenia.
Załączniki - do wniosku należy załączyć dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
Wydział Finansów.
Złożenie dokumentów: Kancelaria Starostwa, parter, pokój 002.
Odbiór dokumentów: osobisty w pok. 306.
Na prośbę klienta zaświadczenie może zostać przesłane na adres korespondencyjny.
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 7 dni od dnia złożenia wniosku.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydanie zaświadczenia.
OPŁATY
W celu wydania zaświadczenia należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 17 zł na konto Urzędu Miasta Poznania.
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
TRYB ODWOŁAWCZY
Brak.
DODATKOWE INFORMACJE
Do wniosku należy załączyć dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres e-mail: finanse.skarbpanstwa@powiat.poznan.pl
oraz w Wydziale Finansów pod numerem:
1. Julia Paszkiewicz tel. 61 8410-792 pok. 306
2. Ewa Wesołowska tel. 61 8410-565 pok. 306
3. Sylwia Surma tel. 61 2269-244 pok. 306
PODSTAWA PRAWNA:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej.
DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2017-05-15
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Matuszak
- opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskidata publikacji: 2017-05-15 14:00
- zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskiostatnia modyfikacja: 2023-10-24 09:25
Rejestr zmian
- zmieniono 2017-05-15 14:13 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2017-05-15 14:13 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2017-05-16 08:00 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2017-05-16 09:57 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2017-05-25 09:57 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2019-12-31 12:24 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2020-03-12 09:08 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dostosowanie do normy WCAG 2.1
- zmieniono 2020-03-12 09:09 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2020-03-12 09:09 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2020-03-12 09:10 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2020-10-30 15:17 przez Agata Poleska : dodanie wielkości plików
- zmieniono 2022-07-21 14:34 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja danych teleadresowych
- zmieniono 2022-07-21 14:35 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2023-10-24 09:25 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska