BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony


UZYSKANIE ZAŚWIADCZENIA O SPŁACIE NALEŻNOŚCI LUB ZAŚWIADCZENIA Z TYTUŁU NIEZALEGANIA
Z OPŁATĄ  (FN-02)


WYMAGANE DOKUMENTY

Wniosek o wydanie zaświadczenia.

Załączniki - do wniosku należy załączyć dowód uiszczenia opłaty skarbowej.


MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY

Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
Wydział Finansów.
Złożenie dokumentów: Kancelaria Starostwa, parter, pokój 002.
Odbiór dokumentów: osobisty w pok. 306.
Na prośbę klienta zaświadczenie może zostać przesłane na adres korespondencyjny.


TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 7 dni od dnia złożenia wniosku.


SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydanie zaświadczenia.


OPŁATY
W celu wydania zaświadczenia należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 17 zł na konto Urzędu Miasta Poznania.
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.

Płatności online* za pośrednictwem Platformy E-COM STP:  https://oplaty.powiat.poznan.pl/

*służy do przyjmowania płatności internetowych na rzecz Powiatu Poznańskiego oraz w zakresie opłaty skarbowej na rzecz Miasta Poznania. Poprzez platformę dokonasz bezprowizyjnych płatności kartą za wszystkie czynności urzędowe.


TRYB ODWOŁAWCZY
Brak. 


DODATKOWE INFORMACJE
Do wniosku należy załączyć dowód uiszczenia opłaty skarbowej.

Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres e-mail: finanse.skarbpanstwa@powiat.poznan.pl
oraz w Wydziale Finansów pod numerem:

1. Julia Paszkiewicz          tel. 61 8410-792       pok. 306
2. Ewa Wesołowska         tel. 61 8410-565       pok. 306
3. Sylwia Surma              tel. 61 2269-244       pok. 306


PODSTAWA PRAWNA:

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej.

DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2017-05-15

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Matuszak
  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2017-05-15 14:00
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2024-09-12 13:54

Rejestr zmian

  • zmieniono 2017-05-15 14:13 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-05-15 14:13 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-05-16 08:00 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2017-05-16 09:57 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2017-05-25 09:57 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2019-12-31 12:24 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-03-12 09:08 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dostosowanie do normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-03-12 09:09 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-03-12 09:09 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-03-12 09:10 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-10-30 15:17 przez Agata Poleska : dodanie wielkości plików
  • zmieniono 2022-07-21 14:34 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja danych teleadresowych
  • zmieniono 2022-07-21 14:35 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-10-24 09:25 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2024-09-09 10:51 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dodanie "płatności online"
  • zmieniono 2024-09-12 13:54 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska

Banery