BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Skarbnik
Powiatu - Sekretarz
Powiatu - Rzecznik
prasowy - Regulamin organizacyjny
- Biuro rzeczy znalezionych
- Obowiązek informacyjny wynikający z RODO
- Kontrola
i audyt - Wydziały
i stanowiska samodzielne
Treść strony
WYDZIAŁ BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań
Dyrektor Wydziału
Paweł Kurosz
tel. 61 8410-546
fax. 61 8410-691
e-mail: zk@powiat.poznan.pl
II piętro, pok. 210, segment B
Zastępca Dyrektora Wydziału
Łukasz Sobolewski
tel. 61 8418-814
II piętro, pok. 209, segment B
Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego
tel. 61 8410-760
e-mail: pczk@powiat.poznan.pl
II piętro, pok. 209, segment B
Stanowisko ds. obsługi Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego
Dariusz Majewski
tel. 61 8418-802
II piętro, pok. 209, segment B
Stanowisko ds. obronnych i realizacji zadań powiatu w zakresie obrony cywilnej
Roman Śmietana
tel. 61 8410-593
II piętro, pok. 209
Stanowisko ds. bezpieczeństwa obywateli i porządku publicznego
Dariusz Fleischer
tel. 61 8418-801
II piętro, pok. 209, segment B
Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego i współpracy z jednostkami ochrony przeciwpożarowej
Żaneta Draszanowska
tel. 61 2228-976
II piętro, pok. 209, segment B
Do zadań Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego „ZK” należą czynności związane między innymi z:
1. w zakresie bezpieczeństwa obywateli i porządku publicznego:
1) monitorowaniem udziałem w wykonywaniu zadań z zakresu monitorowania stanu bezpieczeństwa obywateli i porządku publicznego na terenie Powiatu Poznańskiego,
2) obsługą Powiatowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Powiatu Poznańskiego,
3) realizowaniem zadań samorządu powiatowego, dotyczących bezpieczeństwa imprez masowych oraz zgromadzeń publicznych,
4) współpracą ze służbami, inspekcjami i strażami szczebla powiatowego oraz terenowymi organami administracji wojskowej i innymi instytucjami rządowymi, samorządowymi i pozarządowymi w celu właściwej realizacji zadań,
2. w zakresie zarządzania kryzysowego:
1) realizowaniem zadań dotyczących planowania cywilnego, w tym opracowaniem i aktualizowaniem Planu Zarządzania Kryzysowego Powiatu Poznańskiego,
2) zapewnieniem przepływu informacji na potrzeby zarządzania kryzysowego,
3) monitorowaniem, analizą i przygotowaniem propozycji oceny zagrożeń,
4) obsługą Zespołu Zarządzania Kryzysowego Powiatu Poznańskiego,
5) udziałem w wykonywaniu zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej i przeciwpowodziowej na terenie Powiatu Poznańskiego,
3. w zakresie spraw ochrony ludności i obrony cywilnej:
1) udziałem w wykonywaniu zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej wynikających z prawa międzynarodowego oraz krajowego,
2) opracowaniem i aktualizacją Planu Obrony Cywilnej Powiatu Poznańskiego,
3) udział w tworzeniu zasobów możliwych do wykorzystania przy realizacji zadań powiatu w zakresie ochrony ludności, przeciwdziałania skutkom sytuacji kryzysowych oraz innych zagrożeń.
4. w zakresie spraw obronnych:
1) udziałem w wykonywaniu zadań w ramach powszechnego obowiązku obrony obrony ojczyzny, w tym:
a) udziałem w planowaniu operacyjnym w ramach przygotowań obronnych państwa,
b) udziałem w przygotowaniu systemu kierowania bezpieczeństwem narodowym,
c) udziałem w realizacji zadań wynikających z obowiązku państwa gospodarza,
d) udziałem w realizacji współpracy cywilno-wojskowej,
e) udziałem w planowaniu i organizacji świadczeń na rzecz obrony,
f) organizowaniem akcji kurierskiej,
2) organizowaniem i współudziałem w przeprowadzeniem kwalifikacji wojskowej na terenie powiatu.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
obowiązuje od 25 maja 2018 r.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Poznański z siedzibą przy ulicy Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@powiat.poznan.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa.:
- ustawa o samorządzie powiatowym,
- ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa o policji,
- ustawa o Państwowej Straży Pożarnej,
- ustawa o ochronie przeciwpożarowej,
- ustawa o zarządzaniu kryzysowym,
- ustawy Prawo wodne,
- ustawa o stanie klęski żywiołowej,
- ustawa o obronie Ojczyzny,
- ustawa o finansach publicznych,
- ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- ustawa Prawo zamówień publicznych.
4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
5. Pani/Pan, których dane dotyczą, mają prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
- żądania usunięcia danych, gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
- dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
d. żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
- osoby te kwestionują prawidłowość danych,
- przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
- Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
9. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Sobolewski Łukaszdata wytworzenia: 2023-05-04
- opublikował: Draszanowska Żanetadata publikacji: 2003-07-01 13:20
- zmodyfikował: Sobolewski Łukaszostatnia modyfikacja: 2024-09-24 08:17
Rejestr zmian
- edycja graficzne tekstu - 03.07.03
- wprowadzenie zmian perosnalnych - 08.10.03
- wprowadzenie zmian personalnych - 03.11.03
- 21.04.04;
- zmiana stanowiska służbowego
- 11.05.05; korekta informacji o zadaniach zespołu - 11.05.05
- 20.07.06 zmiana nazwy jednostki organizacyjnej, aktualizacja przepisów prawnych i zadań wydziału
- 02.10.06 wprowadzenie zmian personalnych w wydziale, aktualizacja zadań wydziału i poszczególnych pracowników.
- 04.10.06 wprowadzenie numeru telefonicznego nowego pracownika wydziału
- 22.08.07; zmiana właściciela obiektu
- 18.09.07; korekta edytorska
- 04.10.07; ujednolicenie stron
- 13.12.07; zmiana przekierowania
- 13.02.2008; dodanie informacji dot. p. o. Z-cy Dyrektora Wydzialu
- 26.02.08; korekta edytorska
- 08.10.08; korekta
- 24.04.09; korekta
- 23.11.09; dodanie przekierowania do treści Regulaminu Organizacyjnego - ZK
- 22.06.10; aktualizacja danych
- zmieniono 2011-05-20 12:53 przez Pieczyński Maciej: aktualizacja treści po zmianie regulaminu organizacyjnego
- zmieniono 2011-05-20 13:18 przez Administrator Systemu
- zmieniono 2011-11-14 14:09 przez Administrator Systemu
- zmieniono 2011-11-14 14:15 przez Siwczyńska Aleksandra: aktualizacja danych
- zmieniono 2011-11-14 14:40 przez Siwczyńska Aleksandra
- zmieniono 2011-12-02 14:08 przez Siwczyńska Aleksandra: kontrola danych
- zmieniono 2012-03-01 13:24 przez Siwczyńska Aleksandra
- zmieniono 2012-03-14 15:26 przez Administrator Systemu: korekta
- zmieniono 2012-04-05 14:20 przez Siwczyńska Aleksandra: aktualizacja treści
- zmieniono 2012-05-09 09:46 przez Siwczyńska Aleksandra
- zmieniono 2012-05-09 09:47 przez Siwczyńska Aleksandra
- zmieniono 2012-06-01 13:11 przez Siwczyńska Aleksandra
- zmieniono 2012-07-02 10:30 przez Siwczyńska Aleksandra: kontrola danych
- zmieniono 2012-08-09 09:15 przez Siwczyńska Aleksandra
- zmieniono 2012-08-09 09:16 przez Siwczyńska Aleksandra
- zmieniono 2012-08-14 12:15 przez Administrator Systemu: zmiana graficzna elementu "Zobacz zmiany"
- zmieniono 2012-09-05 11:58 przez Siwczyńska Aleksandra
- zmieniono 2012-10-12 14:56 przez Siwczyńska Aleksandra
- zmieniono 2012-11-06 08:32 przez Siwczyńska Aleksandra
- zmieniono 2012-12-10 14:56 przez Siwczyńska Aleksandra
- zmieniono 2013-02-01 11:54 przez Siwczyńska Aleksandra
- zmieniono 2013-02-01 11:55 przez Siwczyńska Aleksandra
- zmieniono 2013-03-11 13:55 przez Siwczyńska Aleksandra
- zmieniono 2013-04-09 12:28 przez Siwczyńska Aleksandra
- zmieniono 2013-05-08 14:12 przez Siwczyńska Aleksandra
- zmieniono 2013-06-06 10:33 przez Siwczyńska Aleksandra
- zmieniono 2013-06-06 10:37 przez Siwczyńska Aleksandra: korekta edytorska
- zmieniono 2013-06-27 08:45 przez Magdalena Krygier: Dodanie adresu
- zmieniono 2013-09-06 14:44 przez Siwczyńska Aleksandra
- zmieniono 2013-10-11 11:36 przez Siwczyńska Aleksandra
- zmieniono 2013-10-17 09:30 przez Administrator Systemu: korekta edytorska
- zmieniono 2013-12-03 12:01 przez Siwczyńska Aleksandra
- zmieniono 2013-12-03 12:02 przez Siwczyńska Aleksandra: aktualizacja treści
- zmieniono 2014-04-02 12:28 przez Administrator Systemu
- zmieniono 2014-04-02 12:32 przez Sobolewski Łukasz
- zmieniono 2014-04-02 12:48 przez Sobolewski Łukasz
- zmieniono 2014-04-02 12:52 przez Sobolewski Łukasz
- zmieniono 2014-04-02 12:52 przez Sobolewski Łukasz
- zmieniono 2014-04-04 08:40 przez Sobolewski Łukasz
- zmieniono 2014-08-13 10:48 przez Administrator Systemu: korekta edytorska
- zmieniono 2014-08-13 10:50 przez Administrator Systemu
- zmieniono 2014-11-28 14:07 przez Administrator Systemu: korekta edytorska
- zmieniono 2015-04-14 08:07 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2015-07-07 13:11 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2015-07-21 08:00 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2016-03-04 12:06 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2017-10-18 13:32 przez Sobolewski Łukasz
- zmieniono 2017-10-18 13:35 przez Sobolewski Łukasz
- zmieniono 2017-10-19 09:42 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2017-10-19 09:42 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2018-01-31 12:21 przez Draszanowska Żaneta: Kontrola danych
- zmieniono 2018-02-02 09:07 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2018-05-29 14:45 przez Sobolewski Łukasz
- zmieniono 2018-06-01 08:41 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2019-03-28 11:36 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
- zmieniono 2019-11-27 11:31 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
- zmieniono 2019-12-12 12:12 przez Sobolewski Łukasz
- zmieniono 2020-05-19 15:16 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
- zmieniono 2020-10-27 08:22 przez Agata Poleska
- zmieniono 2021-02-26 10:23 przez Agata Poleska
- zmieniono 2021-02-26 10:24 przez Agata Poleska
- zmieniono 2021-08-12 12:53 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
- zmieniono 2022-01-25 08:32 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja w związku z przyjęciem nowego regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Poznaniu
- zmieniono 2022-01-25 08:35 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja w związku z przyjęciem nowego regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Poznaniu
- zmieniono 2022-06-07 08:14 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2023-05-04 14:33 przez Sobolewski Łukasz
- zmieniono 2023-08-25 14:25 przez Pieczyński Maciej: korekta treści i formatowanie tekstu
- zmieniono 2024-07-23 13:57 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2024-09-24 08:16 przez Sobolewski Łukasz
- zmieniono 2024-09-24 08:17 przez Sobolewski Łukasz