BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Skarbnik
Powiatu - Sekretarz
Powiatu - Rzecznik
prasowy - Regulamin organizacyjny
- Biuro rzeczy znalezionych
- Obowiązek informacyjny wynikający z RODO
- Kontrola
i audyt - Wydziały
i stanowiska samodzielne
Treść strony
WYDZIAŁ OCHRONY ŚRODOWISKA, ROLNICTWA I LEŚNICTWA
ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań
Dyrektor Wydziału
Małgorzata Waligórska
tel. 61 8410-582
e-mail: malgorzata.waligorska@powiat.poznan.pl
II piętro, pok. 203
Zastępca Dyrektora Wydziału
Anna Orczewska
tel. 61 8410-578
e-mail: anna.orczewska@powiat.poznan.pl
II piętro, pok. 207A
Informacje ogólne
Elżbieta Stranz
tel. 61 8410-552
e-mail: elzbieta.stranz@powiat.poznan.pl, sekretariatos@powiat.poznan.pl
II piętro, pok. 203A
Geolog Powiatowy
tel. 61 8410-692, 61 8418-817
e-mail:
ul. Słowackiego 8
I piętro, pok. 115
Zadania:
- udzielanie koncesji na wydobywanie kopalin ze złóż
- zatwierdzanie dokumentacji hydrogeologicznych, geologiczno - inżynierskich i geologicznych złóż kopalin
- zatwierdzanie projektów robót geologicznych
- przyjmowanie zgłoszeń projektów robót geologicznych obejmujących wyłącznie wiercenia w celu wykorzystania ciepła ziemi
Referat ds. gospodarki odpadami i środowiska
Kierownik Referatu
Dominik Olejniczak
tel. 61 8410-541
e-mail: dominik.olejniczak@powiat.poznan.pl
II piętro, pok. 207A
Pracownicy Referatu:
tel. 61 8410-551
tel. 61 8410-580
tel. 61 8410-547
tel. 61 8410-509
Zadania Referatu
-
wydawanie zezwoleń na zbieranie odpadów
-
wydawanie zezwoleń na przetwarzanie odpadów
-
wydawanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów
-
prowadzenie spraw dotyczących ochrony przed hałasem z działalności gospodarczej
-
wydawanie pozwoleń zintegrowanych
-
przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga pozwolenia, mogących negatywnie oddziaływać na środowisko
-
koordynowanie prac nad sporządzaniem powiatowego programu ochrony środowiska
-
opiniowanie gminnych programów ochrony środowiska
Referat ds. ochrony powietrza, wód i edukacji ekologicznej
Kierownik Referatu
Agata Sibila
tel. 61 8410-750
e-mail: agata.sibila@powiat.poznan.pl
II piętro, pok. 203A
Pracownicy Referatu:
tel. 61 8410-579
tel. 61 2269-211
tel. 61 8410-545
Zadania Referatu:
- wydawanie pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza
- wydawanie zezwoleń na uczestnictwo w systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych i innych substancji
- wydawanie kart wędkarskich oraz kart łowiectwa podwodnego
- rejestracja jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m
- nadzór nad spółkami wodnymi
- wydawanie zezwoleń na przegradzanie sieciowymi urządzeniami połowowymi wody płynącej
- udostępnianie informacji o środowisku
- edukacja ekologiczna
- szkolenia z zakresu ochrony środowiska
- prowadzenie spraw związanych z finansowaniem ochrony środowiska
Referat ds. przyrody i leśnictwa
Kierownik Referatu
Marzena Pawłowska
tel. 61 8418-809
e-mail: marzena.pawlowska@powiat.poznan.pl
II piętro, pok. 204A
W sprawie wydawania zaświadczeń dotyczących objęcia działki uproszczonym planem urządzenia lasu lub decyzją, o której mowa w art. 19 ut. 3 ustawy o lasach informacje pod numerem telefonu:
61 8410-507
61 8410-577
61 2269-251
Pracownicy Referatu:
tel. 61 8410-765
tel. 61 8410-581
tel. 61 8410-787
tel. 61 2269-225
Zadania Referatu:
- rejestracja zwierząt i roślin podlegających ograniczeniom przewozowym (CITES)
- wydawanie zezwoleń na hodowlę chartów rasowych i ich mieszańców
- prowadzenie spraw związanych z łowiectwem
- prowadzenie nadzoru nad lasami niestanowiącymi własności Skarbu Państwa
- wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów z terenów nieruchomości należących do gmin powiatu poznańskiego
Referat ds. ochrony gruntów rolnych
Kierownik Referatu
Paweł Wielgosz
tel. 61 8410-555
e-mail: pawel.wielgosz@powiat.poznan.pl
II piętro, pok. 204
Zadania Referatu:
- wydawanie decyzji zezwalających na trwałe wyłączenie objętych ochroną gruntów z produkcji rolnej przed uzyskaniem przez inwestora pozwolenia na budowę określonej inwestycji bądź o zmianie użytkowania obiektu budowlanego
- wydawanie zaświadczeń (na etapie realizacji inwestycji) w stosunku do gruntów, które nie podlegają wyłączeniu
- wydawanie decyzji zezwalających na czasowe bądź trwałe wyłączenie objętych ochroną gruntów z produkcji rolnej przed rozpoczęciem eksploatacji kopaliny
- wydawanie decyzji przekazujących w przypadku zmiany osoby zobowiązującej do rekultywacji gruntów praw i obowiązków wynikających z wcześniej wydanych decyzji
- wydawanie decyzji ustalających osobę zobowiązaną do rekultywacji gruntów
- wydawanie decyzji ustalających kierunek i termin rekultywacji gruntów
- wydawanie decyzji uznających rekultywację gruntów za zakończoną
- wydawanie decyzji wygaszających decyzje zezwalające na czasowe wyłączenie gruntów w związku z przeprowadzoną w kierunku rolnym rekultywacją
- uzgodnienia projektu decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu inwestycji celu publicznego w zakresie ochrony gruntów rolnych
Informacje w sprawie wyłączenia gruntu rolnego z produkcji i rekultywacji gruntu udzielane są pod nr telefonów:
tel. 61 8410-561 - Gminy: Kostrzyn Wlkp., Rokietnica, Luboń, Dopiewo,
tel. 61 8410-560 - Gminy: Tarnowo Podgórne, Murowana Goślina,
tel. 61 8410-558 - Gminy: Komorniki, Mosina, Buk, Stęszew, Puszczykowo,
tel. 61 8410-563 - Gminy: Czerwonak, Pobiedziska, Suchy Las,
tel. 61 2228-989 - Gminy: Swarzędz, Kleszczewo, Kórnik,
tel. 61 8410-576 i 61 8418-827 - uzgodnienia projektów decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu inwestycji celu publicznego w zakresie ochrony gruntów rolnych.
Zobacz także: |
⇒ SPRAWY |
⇒ § 39 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa - Zadania Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa |
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Agata Sibila
- opublikował: Agata Sibiladata publikacji: 2003-06-26 09:34
- zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskiostatnia modyfikacja: 2024-07-02 12:25
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
W WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA, ROLNICTWA I LEŚNICTWA
obowiązuje od 25 maja 2018 r.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Poznański z siedzibą przy ulicy Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@powiat.poznan.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa:
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
- ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska
- ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
- ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
- ustawy z dnia 18 kwietnia 1985 r. o rybactwie śródlądowym
- ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach
- ustawy z dnia 10 lipca 2008 r. o odpadach wydobywczych
- ustawy z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji
- ustawy z dnia 29 czerwca 2007 r. o międzynarodowym przemieszczaniu się odpadów
- ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach
- ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody
- ustawy z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie
- ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym
- ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne
- ustawy z dnia 12 czerwca 2015 r. o systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych
- ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw
- ustawy z dnia 17 lipca 2009 r. o systemie zarządzania emisjami gazów cieplarnianych i innych substancji
- ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze oraz rozporządzenia Ministra Środowiska z 30 października 2017 r. w sprawie gromadzenia i udostępniania informacji geologicznej
- ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
- ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
- ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne
- ustawy z dnia 30 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy
4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
5. Pani/Pan, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych,
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
c) żądania usunięcia danych, gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
- dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
- osoby te kwestionują prawidłowość danych,
- przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
- Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
9. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Agata Sibila
- opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskidata publikacji: 2019-05-22 08:47
- zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskiostatnia modyfikacja: 2024-07-03 14:53