BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Uchwały
zarządu powiatu - Sprawozdania
z pracy zarządu - Raport Zarządu Powiatu w Poznaniu o stanie Powiatu Poznańskiego
- Miejscowe plany zagospodarowania terenu
Treść strony
UCHWAŁA Nr 1/2006
ZARZĄDU POWIATU POZNAŃSKIEGO
z dnia 28 listopada 2006r.
w sprawie: udzielenia zamówienia w trybie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy prawo zamówień publicznych na dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Powiatu Poznańskiego.
Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt. 3 i 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1592 ze zm.) oraz § 21 ust. 1 Regulaminu Pracy Zarządu Powiatu Poznańskiego stanowiącego załącznik nr 6 do Statutu Powiatu Poznańskiego (Dz. Urz. Woj. Wielko Nr 30, poz. 633 ) Zarząd Powiatu Poznańskiego postanawia:
§ 1. Udzielić zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy prawo zamówień publicznych przedsiębiorstwu UTAL sp. z o.o. z siedzibą Poznań - Gruszczyk, za kwotę 163.890 zł brutto na dostawę tablic rejestracyjnych.
§ 2. Wykonanie Uchwały powierza się Dyrektorowi Wydziału Komunikacji i Transportu.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Starosta - Jan Grabkowski
Wicestarosta - Tomasz Łubiński
Członkowie Zarządu:
- Ewa Dalc
- Janusz Napierała
Uzasadnienie:
Pierwotne zamówienie zostało udzielone dnia 28.12.2005 r. w trybie przetargu nieograniczonego na łączna kwotę 1.322.333,60 zł brutto. Wartość zamówień uzupełniających wynosi 163.890,00 zł brutto, nie przekracza 20 % zamówienia podstawowego. Dostawy uzupełniające zostaną zrealizowane w terminie do dnia 31.12.2006 r.
Wicestarosta Poznański
Tomasz Łubiński
Metryka
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2007-01-17 09:54
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2010-05-11 12:41