BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
Ścieżka nawigacyjna
- Uchwały
zarządu powiatu - Sprawozdania
z pracy zarządu - Raport Zarządu Powiatu w Poznaniu o stanie Powiatu Poznańskiego
- Miejscowe plany zagospodarowania terenu
Treść strony
UCHWAŁA Nr 1505/2006
ZARZĄDU POWIATU POZNAŃSKIEGO
z dnia 10 kwietnia 2006r.
w sprawie: promocji powiatu poznańskiego poprzez zakup gadżetów promocyjnych z herbem i logo powiatu poznańskiego.
Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 4 w związku z art. 4 ust. 1 pkt 21 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001r., Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.) oraz art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. D. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) Zarząd Powiatu Poznańskiego uchwala, co następuje:
§ 1 . 1. Przyznaje się środki finansowe w wysokości 9 720,11 brutto (słownie: dziewięć tysięcy siedemset dwadzieścia złotych 11/100), na promocję powiatu poznańskiego poprzez zakup gadżetów promocyjnych z herbem i logo powiatu poznańskiego w firmie Baskat s. c. Promocja Reklama Public Relations z siedzibą w Kobylnicy. 2. Gadżety promocyjne zostaną dostarczone na zasadach określonych w umowie.
§ 2. Środki finansowe przeznaczone na cel określony w § 1 pochodzą z budżetu powiatu - dział 750, rozdział 75075 promocja jednostek samorządu terytorialnego.
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się dyrektorowi Wydziału Integracji Europejskiej, Promocji i Kultury.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Starosta - p. Jan Grabkowski
Wicestarosta - p. Tomasz Łubiński
Członek Zarządu - p. Ewa Dalc
Uzasadnienie:
W ramach działań promocyjnych zostaną zakupione gadżety promocyjne z herbem i logo powiatu poznańskiego w firmie Baskat s. c. Promocja Reklama Public Relations z siedzibą w Kobylnicy. Zamówienie tej części gadżetów to wynik unieważnionego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę na dostawę gadżetów promocyjnych z logo powiatu poznańskiego. Artykuły reklamowe są niezbędnym elementem kształtowania wizerunku powiatu poznańskiego. Wspierają one działania promocyjne oraz tworzą podstawę dotarcia do szerszego kręgu potencjalnych odbiorców.W związku z powyższym, podjęcie przedmiotowej uchwały uważam za celowe.
Starosta Poznański
Jan Grabkowski
Metryka
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2006-04-24 11:45
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2010-04-09 13:35