BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Uchwały
zarządu powiatu - Sprawozdania
z pracy zarządu - Raport Zarządu Powiatu w Poznaniu o stanie Powiatu Poznańskiego
- Miejscowe plany zagospodarowania terenu
Treść strony
UCHWAŁA Nr 1421/2006
ZARZĄDU POWIATU POZNAŃSKIEGO
z dnia 10 marca 2006r.
w sprawie: przeznaczenia środków finansowych na współorganizację IV edycji konkursu o tytuł "Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości".
Na podstawie art. 32 ust 2 pkt 4 w związku z art. 4 ust. 1 pkt 21 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. 01 Nr 142, poz. 1592) Zarząd Powiatu Poznańskiego uchwala, co następuje:
§ 1. Przeznacza się środki finansowe w kwocie 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) na pokrycie kosztów współorganizacji (promocja konkursu i jego laureatów, pokrycie części kosztów wynajmu od MTP stoisk wystawienniczych przeznaczonych dla laureatów z terenu Powiatu Poznańskiego) IV edycji konkursu o tytuł "Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości".
§ 2. Środki finansowe przeznaczone na cel określony w § 1 pochodzą z budżetu powiatu-Dział 750 rozdział 75075-promocja jednostek samorządu terytorialnego.
§ 3. Wykonanie Uchwały powierza się Dyrektorowi Wydziału Integracji Europejskiej, Promocji i Kultury.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Starosta - Jan Grabkowski
Członek Zarządu- Ewa Dalc
Uzasadnienie:
Dnia 8 grudnia 2004 roku Starosta Poznański oraz Prezydent Miasta Poznania -jako współorganizatorzy konkursu o tytuł "Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości" podpisali porozumienie dotyczące współpracy w zakresie organizacji III i IV edycji konkursu, w którym postanawiają, że patronat nad IV edycją konkursu sprawuje Prezydent Miasta Poznania.
Jako współorganizator konkursu, i zgodnie z zapisami porozumienia, Starosta Poznański zobowiązauje się do promocji idei konkursu oraz jego laureatów w mediach, środowisku gospodarczym, dostępnych portalach internetowych i in.
Głównym celem konkursu jest pomaganie wyróżnijącym się przedsiębiorstwom w budowaniu trwałej pozycji na rynku, poprzez stworzenie możliowości prezentowania ich oferty szerokiemu gronu partnerów i potencjalnych klientów. Stanowi on także jedną z form promocji Powiatu Poznańskiego poprzez rozwijanie współpracy z organizacjami gospodarczymi, instytucjami i urzędami.
W związku z powyższym podjęcie uchwały uważam za celowe.
Starosta Poznański
Jan Grabkowski
Metryka
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2006-03-15 11:49
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2010-04-08 10:29