BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Uchwały
zarządu powiatu - Sprawozdania
z pracy zarządu - Raport Zarządu Powiatu w Poznaniu o stanie Powiatu Poznańskiego
- Miejscowe plany zagospodarowania terenu
Treść strony
UCHWAŁA Nr 1236/2005
ZARZADU POWIATU POZNAŃSKIEGO
z dnia 7 listopada 2005r.
w sprawie: zatwierdzenia wyników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę i montaż mebli biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu.
Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. Nr 142 z 2001 r., poz. 1592 ze zm.) oraz § 21 ust. 1 Regulaminu Pracy Zarządu Powiatu Poznańskiego stanowiącego załącznik nr 6 do Statutu Powiatu Poznańskiego (Dz. Urz. Woj. Wielk. Nr 30, poz. 633 ) Zarząd Powiatu Poznańskiego postanawia, co następuje:
§ 1. Zatwierdzić wybór firmy "KARSTOL" Stanisław Karbowski ul. Starzyńskiego9, Starogard Gdański w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę i montaż mebli biurowych, któa zaoferowała realizację zadania za cenę 20.270,30 zł brutto.
§ 2. Wykonanie Uchwały powierza się Dyrektorowi Wydziału Administracyjnego.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wicestarosta Poznański - Tomasz Łubiński
Członek Zarządu – Ewa Dalc
Uzasadnienie:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę i montaż mebli biurowych złożono 11 ofert:
Nr oferty |
Nazwa |
Cena brutto |
1 |
KARSTOL |
20.270,30 |
2 |
PIONIER MEBLE |
22.668,56 |
3 |
COMPLEX |
28.630,96 |
4 |
MIRAND |
25.693,20 |
5 |
ALBA |
36.484,10 |
6 |
DOMMAR |
24.512,24 |
7 |
MOD-MEBEL |
30.231,60 |
8 |
SOWIRO |
15.477,00 |
9 |
PRIAM |
26.386,16 |
10 |
JANTOM-MEBEL |
24.766,00 |
11 |
UNIKAT |
26.613,08 |
Oferent nr 3 został wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ załączone do oferty zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej są starsze niż 6 miesięcy.
Oferta nr 8 została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ do oferty nie dołączono szczegółowej kalkulacji cenowej wymaganej w siwz.
Wybrano ofertę nr 1.
Wicestarosta Poznański
Tomasz Łubiński
Metryka
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2005-12-27 12:46
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2011-04-08 14:32