BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Uchwały
zarządu powiatu - Sprawozdania
z pracy zarządu - Raport Zarządu Powiatu w Poznaniu o stanie Powiatu Poznańskiego
- Miejscowe plany zagospodarowania terenu
Treść strony
UCHWAŁA Nr 871/2005
ZARZĄDU POWIATU POZNAŃSKIEGO
z dnia 7 lutego 2005r.
w sprawie: Zatwierdzenia wyników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę artykułów biurowych, papieru, tonerów i atramentów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu z możliwością składania ofert częściowych (3 części).
Na podstawie art. 32 ust 2 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym ( t.j. Dz. U. Nr 142 z 2001 f., poz. 1592) oraz § 21 ust 1 Regulaminu Pracy Zarządu Powiatu Poznańskiego stanowiącego załącznik nr 6 do Statutu Powiatu Poznańskiego (Dz. Urz. Woj. Wielko Nr 30, poz. 633 ) Zarząd Powiatu Poznańskiego postanawia co następuje:
§ 1. Zatwierdzić wybór następujących firm w postępowaniu na dostawę artykułów biurowych, papieru, tonerów i atramentów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu z możliwością składania ofert częściowych (3 części):
1) część I (artykuły biurowe) - firma RODAN sp. z o.o. ul. Bułgarska 59/61 - cena brutto 50.034,76 zł;
2) część II (papier) - firma LEDAX sp. z o.o. ul. 1. Kazimierza 51, Warszawa - cena brutto - 29.918,31 zł;
3) część III (tonery, atramenty) - firma BIG PLUS ul. Sosnowa 3, Złotniki - cena brutto - 102.631,83 zł.
§ 2. Wykonanie Uchwały powierza się Dyrektorowi Wydziału Administracyjnego.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wicestarosta -Marek Woźniak
Członkowie Zarządu:
- Ewa Dalc
- Tomasz Łubiński
Metryka
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2005-02-17 12:55
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2011-04-26 12:45
Rejestr zmian
- 28.01.09; korekta
- 26.04.11; korekta