BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

<< powrót

ROZDZIAŁ IX

Redagowanie i opracowywanie aktów prawnych

§ 70. Dyrektorzy wydziałów, zastępca skarbnika oraz stanowiska samodzielne w porozumieniu z Osobą nadzorującą, każdy w zakresie swego działania, przygotowują propozycje projektów aktów prawnych Rady, Zarządu i Starosty w szczególności z uwzględnieniem postanowień ustawy o samorządzie powiatowym, Statutu, a także innych przepisów prawa.

§ 71. Starosta w zakresie swoich kompetencji wydaje:
  1) decyzje w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, chyba że przepisy szczególne przewidują wydawanie decyzji przez Zarząd,
  2) zarządzenia:
    a) w sprawach związanych z wykonywaniem funkcji kierownika Starostwa,
    b) w sprawach przewidzianych w przepisach odrębnych,
  3) akty prawne o innej nazwie, wynikające z przepisów szczególnych.

§ 72. Oryginały aktów prawnych przechowują:
  1) Biuro Rady - uchwał Rady i zawartych porozumień,
  2) Wydział Organizacyjny - uchwał Zarządu i zarządzeń Starosty oraz upoważnień do wydawania decyzji administracyjnych i pełnomocnictw,
  3) właściwe merytorycznie wydziały i stanowiska samodzielne - decyzji i innych aktów.

Metryka

  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2025-03-17 16:30
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2025-03-19 09:03

drukuj całą stronę

Banery