BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

<< powrót

ROZDZIAŁ IX

Redagowanie i opracowywanie aktów prawnych

§ 71.  Dyrektorzy wydziałów, zastępca skarbnika oraz stanowiska samodzielne w porozumieniu z Osobą nadzorującą, każdy w  zakresie swego działania, przygotowują propozycje projektów aktów prawnych Rady, Zarządu i Starosty
w szczególności z uwzględnieniem postanowień ustawy o samorządzie powiatowym, Statutu a także innych przepisów prawa.

§ 72.  Starosta w zakresie swoich kompetencji wydaje:

  1. decyzje w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, chyba że przepisy szczególne  przewidują wydawanie decyzji przez Zarząd,
  2. zarządzenia:

    a) w sprawach związanych z wykonywaniem funkcji kierownika Starostwa,

    b) w sprawach przewidzianych w przepisach odrębnych,

  3. akty prawne o innej nazwie, wynikające z przepisów szczególnych.

§ 73.  Oryginały aktów prawnych przechowują:

  1. Biuro Rady - uchwał Rady i zawartych porozumień,
  2. Wydział Organizacyjny - uchwał Zarządu i zarządzeń Starosty oraz upoważnień do wydawania decyzji administracyjnych i pełnomocnictw,
  3. właściwe merytorycznie wydziały i stanowiska samodzielne - decyzji i innych aktów.

Metryka

  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2024-06-24 14:51
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2024-08-01 09:16

drukuj całą stronę

Banery