BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
Treść strony
STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta: WK. 210.12.2024 z 21.03.2024 r.
STANOWISKO INSPEKTOR
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA WYDZIAŁ DRÓG i GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
1) zatwierdzanie projektów organizacji ruchu na drogach powiatowych i gminnych,
2) przeprowadzanie kontroli wykonania zadań technicznych wynikających z realizacji projektu organizacji ruchu,
3) przeprowadzanie kontroli prawidłowości zastosowania, wykonania, funkcjonowania i utrzymania znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej, urządzeń sygnalizacji dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
4) opiniowanie projektów organizacji ruchu na publicznych drogach krajowych i wojewódzkich w zakresie skrzyżowania z drogami powiatowymi i gminnymi,
5) opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych,
6) opiniowanie pojazdu miarodajnego wykorzystywanego do projektowania drogi,
7) wydawanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny,
8) uzgadnianie wykorzystania w sposób szczególny dróg publicznych powiatowych i gminnych,
9) opiniowanie projektów realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
10) opiniowanie zaliczenia lub pozbawienia kategorii dróg publicznych,
11) współpraca z Zarządem Dróg Powiatowych w Poznaniu,
12) współpraca z innymi instytucjami w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego.
2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Dróg i Gospodarki Przestrzennej
3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu. Częste wyjazdy służbowe na teren powiatu poznańskiego.
4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań.
5. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez udział w szkoleniach, stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:
1. Wykształcenie wyższe.
2. Minimum 3 lata stażu pracy.
3. Dobra znajomość przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym.
4. Dobra znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.
5. Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera – pakiet MS Office.
6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
7. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Nieposzlakowana opinia.
9. Obywatelstwo polskie.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
1. Preferowane wykształcenie wyższe techniczne, kierunki: budownictwo, transport.
2. Studia podyplomowe w zakresie inżynierii ruchu.
3. Doświadczenie w pracy w: zakresie inżynierii ruchu, administracji publicznej.
4. Znajomość przepisów ustawy o drogach publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego.
5. Znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. Nr 177 poz. 1729).
6. Znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1518).
7. Prawo jazdy kategorii B.
8. Bardzo dobra organizacja pracy.
9. Umiejętność korzystania z przepisów prawa.
10. Umiejętność redagowania pism i korespondencji urzędowej.
WYMAGANE DOKUMENTY (zgodnie z art. 22¹. KP):
1. CV,
2. List motywacyjny,
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe,
4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
5. Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do 19.04.2024 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
Możliwe jest również składanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego) lub za pośrednictwem platformy ePUAP (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowskidata wytworzenia: 2024-03-21
- opublikował: Katarzyna Kowalewskadata publikacji: 2024-03-21 08:14