BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Archiwum - 2024
- Archiwum - 2023
- Archiwum - 2022
- Archiwum - 2021
- Archiwum - 2020
- Archiwum - 2019
- Archiwum - 2018
- Archiwum - 2017
- Archiwum - 2016
Treść strony
STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta: WK. 210.9.2023 z 20.02.2023 r.
STANOWISKO: INSPEKTOR
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ NIERUCHOMOŚCI,
REFERAT GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
1) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących:
- ustalania odszkodowań za nieruchomości wywłaszczone pod drogi w trybie art. 12 ust. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2023r., poz. 162),
- ustalania odszkodowań za nieruchomości wywłaszczone pod drogi w trybie art. 98 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz.U. z 2021r., poz. 1899),
- wywłaszczania nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego w trybie art. 112 i nast. ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ograniczania sposobu korzystania z nieruchomości, udostępniania nieruchomości, czasowych zajęć nieruchomości (art. 124, art. 124 b i art. 126 ustawy o gospodarce nieruchomościami) oraz ustalania odszkodowań z tego tytułu,
- oddawania nieruchomości w trwały zarząd w trybie art. 43 i nast. ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz stwierdzenia wygaśnięcia trwałego zarządu na podstawie art. 47 ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ustalania odszkodowań za nieruchomości wywłaszczone pod drogi w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1998r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. z 1998r. Nr 133, poz. 872 ze zm.),
2) realizacja wniosków o udostępnianie informacji publicznej,
3) realizacja elektronicznego obiegu dokumentów w prowadzonych sprawach,
4) współtworzenie sprawozdań, analiz i bieżących informacji w zakresie prowadzonych spraw.
2. Zależność służbowa: Kierownik Referatu Gospodarki Nieruchomościami.
3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.
4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań.
5. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez udział w szkoleniach, stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny.
6. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:
- Wykształcenie wyższe,
- Minimum 3 lata stażu pracy,
- Znajomość następujących aktów prawnych:
1) ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz.U. z 2022r., poz. 2000),
2) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dział III),
3) ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, - Umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz komputera (pakiet MS Office, system informacji prawnej Lex),
- Dobra organizacja pracy, samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- Umiejętność redagowania pism i korespondencji urzędowej,
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Nieposzlakowana opinia,
- Obywatelstwo polskie.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
- Preferowane wykształcenie: prawnicze lub administracyjne;
- Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
- Umiejętność badania ksiąg wieczystych w systemie CIKW;
- Dobra znajomość przepisów dotyczących wyceny nieruchomości.
WYMAGANE DOKUMENTY (zgodnie z art. 22¹. KP):
1. CV,
2. List motywacyjny,
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe,
4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
5 Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do 2.03.2023 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
Możliwe jest również składanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego) lub za pośrednictwem platformy ePUAP (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowskidata wytworzenia: 2023-02-20
- opublikował: Agata Poprawadata publikacji: 2023-02-20 14:35