BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
Treść strony
ROZDZIAŁ IX
Redagowanie i opracowywanie aktów prawnych
§ 71. Dyrektorzy wydziałów, zastępca skarbnika oraz stanowiska samodzielne w porozumieniu z Osobą nadzorującą, każdy w zakresie swego działania, przygotowują propozycje projektów aktów prawnych Rady, Zarządu i Starosty w szczególności z uwzględnieniem postanowień ustawy o samorządzie powiatowym, Statutu a także innych przepisów prawa.
§ 72. Starosta w zakresie swoich kompetencji wydaje:
- decyzje w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, chyba że przepisy szczególne przewidują wydawanie decyzji przez Zarząd,
- zarządzenia:
a) w sprawach związanych z wykonywaniem funkcji kierownika Starostwa.
b) w sprawach przewidzianych w przepisach odrębnych, - akty prawne o innej nazwie, wynikające z przepisów szczególnych.
§ 73. Oryginały aktów prawnych przechowują:
- Biuro Rady - uchwał Rady i zawartych porozumień,
- Wydział Organizacyjny - uchwał Zarządu i zarządzeń Starosty oraz upoważnień do wydawania decyzji administracyjnych i pełnomocnictw,
- właściwe merytorycznie wydziały i stanowiska samodzielne - decyzji i innych aktów.
Metryka
- opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskidata publikacji: 2022-01-19 11:13
- zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskiostatnia modyfikacja: 2022-01-27 13:25