BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

STAROSTWO POWIATOWE  W  POZNANIU

UL. JACKOWSKIEGO 18

60 – 509 POZNAŃ

 

Oferta: WK. 210.32.2020 z 17.09.2020 r.

STANOWISKO: PODINSPEKTOR

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ NIERUCHOMOŚCI,

REFERAT DS. ZWROTÓW

 

OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:

1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:

1) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych o zwrocie lub odmowie zwrotu nieruchomości;
2) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych o zajęciach nieruchomości, odszkodowaniach z tytułu wywłaszczenia i wywłaszczeń w sytuacji gdy Miasto Poznań jest stroną postępowania;
3) wydawanie zaświadczeń;
4) prowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów;
5) realizacja wniosków o udostępnianie dokumentów;
6) wykonywanie innych prac administracyjnych.

2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Nieruchomości.

3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.

4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań.

5. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez udział w szkoleniach, stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny.

 

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

 

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:

  1. Wykształcenie wyższe;
  2. Znajomość przepisów następujących ustaw: o gospodarce nieruchomościami, Kodeks postępowania administracyjnego, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych;
  3. Umiejętność sprawnej obsługi urządzeń biurowych oraz programów komputerowych;
  4. Dobra organizacja pracy;
  5. Umiejętność korzystania z przepisów prawa;
  6. Umiejętność redagowania pism i korespondencji urzędowej;
  7. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  8. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. Nieposzlakowana opinia,
  10. Obywatelstwo polskie.

 

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:

  1. Preferowane wykształcenie: prawnicze lub administracyjne;
  2. Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
  3. Znajomość systemów elektronicznego obiegu dokumentów;
  4. Komunikatywność;
  5. Skrupulatność;
  6. Umiejętność pracy w zespole.

 

WYMAGANE DOKUMENTY (zgodnie z art. 22¹. KP):

  1. CV;
  2. List motywacyjny;
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz ewentualne doświadczenie zawodowe;
  4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  5. Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań

Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do 28.09.2020 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
Możliwe jest również składanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego) lub za pośrednictwem platformy ePUAP  (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
    data wytworzenia: 2020-09-17
  • opublikował: Agata Poprawa
    data publikacji: 2020-09-17 12:47

drukuj całą stronę

Banery