BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
Treść strony
Regulamin Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Poznaniu
Rozdział I
Postanowienia ogólne
Rozdział II
Zasady kierowania Starostwem
Rozdział III
Organizacja Starostwa
Rozdział IV
Zadania i uprawnienia wspólne dla dyrektorów wydziałów i stanowisk samodzielnych
Rozdział V
Podstawowe zadania wydziałów i stanowisk samodzielnych:
1) Biuro Rady
2) Gabinet Starosty
3) Wydział Organizacyjny
4) Wydział Finansów
5) Wydział Budżetu
6) Wydział Administracyjny
7) Biuro Zamówień Publicznych
8) Wydział Komunikacji i Transportu
9) Wydział Administracji Architektoniczno - Budowlanej
10) Wydział Promocji i Aktywności Społecznej
11) Wydział Tworzenia i Realizacji Projektów
13) Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
14) Wydział Radców Prawnych
16) Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
17) Wydział Edukacji
18) Wydział Inwestycji i Remontów
19) Wydział Gospodarowania Mieniem
20) Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia
21) Wydział Informatyki
23) Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
24) Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów
25) Wydział Dróg i Gospodarki Przestrzennej
26) Powiatowy Konserwator Zabytków
27) Wydział Ochrony Informacji Niejawnych
28) Samodzielne stanowisko ds. transportu publicznego
29) Samodzielne Stanowisko ds. BHP
30) Samodzielne stanowisko ds. Strategii Rozwoju Powiatu Poznańskiego
Rozdział VI
Przyjęcia klientów. Tryb załatwiania skarg i wniosków
Rozdział VII
Zasady planowania pracy
Rozdział VIII
Zasady podpisywania pism
Rozdział IX
Redagowanie i opracowywanie aktów prawnych
Rozdział X
Postanowienia końcowe
***
Schemat Organizacyjny Starostwa
Metryka
- opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskidata publikacji: 2018-09-14 10:28
- zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskiostatnia modyfikacja: 2021-06-09 11:50
Rejestr zmian
- zmieniono 2018-09-14 10:35 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2018-09-14 13:04 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2018-09-14 13:19 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2018-09-14 13:36 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2018-09-18 09:03 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dodanie schematu
- zmieniono 2018-11-05 14:07 przez Bartosz Kurek
- zmieniono 2018-11-07 13:27 przez Bartosz Kurek
- zmieniono 2018-12-20 12:06 przez Bartosz Kurek
- zmieniono 2019-07-16 14:43 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja normy WCAG 2.0
- zmieniono 2019-07-16 14:48 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2019-07-16 14:52 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2020-10-28 12:29 przez Agata Poleska
- zmieniono 2021-06-09 11:48 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dostosowanie do wymogów normy WCAG 2.1
- zmieniono 2021-06-09 11:49 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2021-06-09 11:50 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński