BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

Nowość!

Płatności online 

za pośrednictwem Platformy E-COM STP 

https://oplaty.powiat.poznan.pl/

Film instruktażowy    z9iLcYs2+cYp+csnzdjAPwD9ZmytkPWMGoAAAAASUVORK5CYII=


płatność online

Wszelkie informacje znajdują się w sekcji: Opłaty.

Metryka

  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2024-09-06 10:00
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2024-11-15 10:59

DOKONANIE ZMIAN W EWIDENCJI UCZNIOWSKICH KLUBÓW SPORTOWYCH, KLUBÓW SPORTOWYCH DZIAŁAJĄCYCH W FORMIE STOWARZYSZENIA, KTÓRYCH STATUTY NIE PRZEWIDUJĄ PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ (OP-09)


WYMAGANE DOKUMENTY

Wniosek o dokonanie zmian w ewidencji w zakresie:

  • zmiany statutu (m.in. zmiana nazwy, siedziby, celów i terenu działania klubu),
  • składu Zarządu oraz organu kontroli wewnętrznej,
  • danych osób upoważnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych,
  • adresu klubu.

Załączniki:

  •       protokół Walnego Zebrania wraz z  listą obecności oraz podjętymi uchwałami,
  • dwa egzemplarze statutu w przypadku jego zmiany (m.in. zmiany nazwy, siedziby, celów oraz terenu działania klubu),
  • potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej.

W przypadku upływu kadencji władz i wyboru na następną kadencję organów stowarzyszenia (zarząd i komisja rewizyjna) o składzie identycznym z poprzednim (oraz identycznymi funkcjami), klub powinien przekazać jedynie dokumentację
z walnego zebrania (protokół, lista obecności, uchwały) bez konieczności składania wniosku o wpisanie zmian do ewidencji.


MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
Wydział Organizacyjny.
Złożenie dokumentów: Kancelaria Starostwa, parter, pokój 002.
Informacje merytoryczne udzielane są przez pracowników wydziału - I piętro, pok. 135 (segment "D")
Tel. kontaktowy:

Odbiór dokumentów: listownie lub osobiście przez wnioskodawcę albo jego pełnomocnika, I piętro, pokój 135
(segment "D").


TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Załatwienie sprawy następuje niezwłocznie po złożeniu wniosku wraz z wymaganymi załącznikami,
nie później jednak niż w ciągu 30 dni.


SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Decyzja administracyjna - wpis zmian do ewidencji klubów sportowych działających w formie stowarzyszenia, których statuty nie przewidują prowadzenia działalności gospodarczej lub do ewidencji uczniowskich klubów sportowych,
albo decyzja administracyjna odmowna - odmowa dokonania wpisu zmian do ewidencji klubów sportowych działających
w formie stowarzyszenia, których statuty nie przewidują prowadzenia działalności gospodarczej lub do ewidencji uczniowskich klubów sportowych.


OPŁATY
Opłata skarbowa 10 zł za wydanie decyzji.

Płatności online* za pośrednictwem Platformy E-COM STP:  https://oplaty.powiat.poznan.pl/

*służy do przyjmowania płatności internetowych na rzecz Powiatu Poznańskiego oraz w zakresie opłaty skarbowej na rzecz Miasta Poznania. Poprzez platformę dokonasz bezprowizyjnych płatności kartą za wszystkie czynności urzędowe.

Opłatę skarbową, należy uiścić w kasie Urzędu Miasta Poznania lub u inkasenta albo przelewem na rachunek bankowy: 
Miasto Poznań, Wydział Finansowy, Oddział Dochodów Budżetowych,
ul. Libelta 16/20, 61-706 Poznań; konto: 94 1020 4027 0000 1602 1262 0763


TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu, za pośrednictwem Starosty Poznańskiego, w ciągu 14 dni od daty doręczenia decyzji. 


DODATKOWE INFORMACJE
Klub sportowy wpisany do ewidencji, zobowiązany jest w terminie 14 dni od dnia zmiany danych, złożyć wniosek
o dokonanie zmian w ewidencji.


PODSTAWA PRAWNA:

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
  • Ustawa z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie.
  • Ustawa z dnia 7 kwietnia 1989 r. Prawo o stowarzyszeniach.
  • Rozporządzenie Ministra Sportu i Turystyki z dnia 18 października 2011 r. w sprawie ewidencji klubów sportowych.

DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2019-12-27

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Koziołkiewicz
  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2016-08-09 15:19
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2024-09-12 12:40

Druki do pobrania:

  • Wniosek o dokonanie zmian (PDF) OP-09 Wniosek.pdf 50.88kB
    (dodano: 2019-08-13 15:03, ostatnia modyfikacja: 2024-09-12 12:41)

    Metryka

    • opublikował: Bartosz Kurek
      data publikacji: 2019-08-13 15:03
    • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
      ostatnia modyfikacja: 2024-09-12 12:41
    Ilość pobrań: 372

Wersja plików z polem tekstowym

drukuj całą stronę

Banery