BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Skarbnik
Powiatu - Sekretarz
Powiatu - Rzecznik
prasowy - Regulamin organizacyjny
- Biuro rzeczy znalezionych
- Obowiązek informacyjny wynikający z RODO
- Kontrola
i audyt - Wydziały
i stanowiska samodzielne
Treść strony
WYDZIAŁ ADMINISTRACYJNY
ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań
Dyrektor Wydziału
Katarzyna Dobrowolska
tel. 61 8410-554
fax: 61 8480-556
e-mail: katarzyna.dobrowolska@powiat.poznan.pl
III piętro, pok. 308A
Zastępca Dyrektora Wydziału
Małgorzata Walczak
tel. 61 8410-674
e-mail: malgorzata.walczak@powiat.poznan.pl
III piętro, pok. 309
Pracownicy Wydziału:
tel. 61 8410-684
tel. 61 8418-824
tel. 61 2228-978
tel. 61 2269-219
tel. 61 8410-587
tel. 61 8410-687
III piętro, pok. 308
Do zadań Wydziału należą czynności związane między innymi z:
- planowaniem i realizacją konserwacji, remontów bieżących pomieszczeń biurowych oraz urządzeń, znajdujących się wewnątrz budynku Starostwa lub związanych ze Starostwem,
- realizacją zadań i usług związanych z:
a) utrzymaniem czystości, ochroną mienia, pielęgnacją zieleni,
b) dostawą energii w tym wody i co, konserwacją urządzeń klimatyzacyjnych, elektrycznych, serwisem wind i platform, - prowadzeniem dokumentacji z przeglądów technicznych budynku Starostwa,
- prowadzeniem spraw administrowania budynkiem Starostwa, realizacją umów najmu, dzierżawy, użyczenia itp. dotyczących lokali Starostwa,
- prowadzeniem spraw związanych z właściwym oznakowaniem budynku Starostwa,
- obsługą transportową Starostwa, w tym eksploatacją samochodów służbowych,
- usługą parkingową,
- zakupem i gospodarką środkami rzeczowymi, materiałami biurowymi, drukami i formularzami, prasą oraz książkami, ewidencją wyposażenia należącego do Starostwa,
- prowadzeniem spraw z zakresu telefonii komórkowej i stacjonarnej,
- zamawianiem pieczęci oraz prowadzenie ich ewidencji,
- prowadzeniem ewidencji obwieszczeń i ogłoszeń urzędowych,
- prowadzeniem Powiatowego Biura Rzeczy Znalezionych,
- współpracą z Wydziałem Gospodarowania Mieniem w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami, stanowiącymi własność Powiatu Poznańskiego.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małgorzata Walczakdata wytworzenia: 2008-03-13
- opublikował: Pindera Alinadata publikacji: 2003-07-08 09:21
- zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskiostatnia modyfikacja: 2024-07-23 11:01
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
w Wydziale Administracyjnym
obowiązuje od 25 maja 2018 r.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Poznański z siedzibą przy ulicy Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
- Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@powiat.poznan.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
- Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa.:
- Ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym
- Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego
- Ustawy z dnia 20.02.2015 r. o rzeczach znalezionych
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej
- Ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
5. Pani/Pan, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych,
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
c) żądania usunięcia danych, gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
- dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
- osoby te kwestionują prawidłowość danych,
- przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
- Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
9. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa.
Metryka
- opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskidata publikacji: 2020-06-18 11:15
- zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskiostatnia modyfikacja: 2024-07-15 09:12
OFERTA WYNAJMU SAL
- Treść oferty wynajmu sal (pdf) (PDF) 797.93kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Łukasz Węglarzdata wytworzenia: 2013-05-29
- opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskidata publikacji: 2013-05-29 12:15
- zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskiostatnia modyfikacja: 2024-07-23 10:13