BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Archiwum - 2024
- Archiwum - 2023
- Archiwum - 2022
- Archiwum - 2021
- Archiwum - 2020
- Archiwum - 2019
- Archiwum - 2018
- Archiwum - 2017
- Archiwum - 2016
- Archiwum - 2015
Treść strony
STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta: WK. 210.20.2015 z dnia 5.05.2015 r.
STANOWISKO: PODINSPEKTOR
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ DRÓG I GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
- Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
- zatwierdzanie projektów organizacji ruchu na drogach powiatowych i gminnych,
- przeprowadzanie kontroli wykonania zadań technicznych wynikających z realizacji projektu organizacji ruchu,
- przeprowadzanie kontroli prawidłowości zastosowania, wykonania, funkcjonowania i utrzymania znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej, urządzeń sygnalizacji dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- opiniowanie projektów organizacji ruchu na publicznych drogach krajowych i wojewódzkich w zakresie skrzyżowania z drogami powiatowymi i gminnymi,
- wydawanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny,
- opiniowanie geometrii drogi,
- uzgadnianie wykorzystania w sposób szczególny dróg publicznych powiatowych i gminnych,
- opiniowanie projektów realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
- współpraca z Zarządem Dróg Powiatowych w Poznaniu,
- współpraca z innymi instytucjami w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego.
- Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Dróg i Gospodarki Przestrzennej.
- Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu; częste wyjazdy służbowe na terenie powiatu poznańskiego.
- Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:
- Wykształcenie wyższe;
- Dobra znajomość przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym;
- Dobra znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. Nr 220, poz. 2181 ze zm.);
- Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera – pakiet MS Office;
- Prawo jazdy kategorii B;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Nieposzlakowana opinia;
- Obywatelstwo polskie.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
- Preferowane wykształcenie wyższe techniczne, kierunek: budownictwo, transport;
- Studia podyplomowe w zakresie zarządzania ruchem;
- Doświadczenie w pracy, w tym w zakresie inżynierii ruchu, administracji publicznej;
- Znajomość przepisów ustawy o drogach publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego;
- Znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r.
w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. Nr 177 poz. 1729); - Znajomość przepisów rozporządzenia Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 43, poz. 430 ze zm.);
- Bardzo dobra organizacja pracy;
- Umiejętność korzystania z przepisów prawa;
- Umiejętność redagowania pism i korespondencji urzędowej.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- CV;
- List motywacyjny;
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i ewentualne doświadczenie zawodowe;
- Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 15.05.2015 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowskidata wytworzenia: 2015-05-05
- opublikował: Bernard Raczkowskidata publikacji: 2015-05-07 07:56
- zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskiostatnia modyfikacja: 2015-05-07 07:59