BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Archiwum - 2024
- Archiwum - 2023
- Archiwum - 2022
- Archiwum - 2021
- Archiwum - 2020
- Archiwum - 2019
- Archiwum - 2018
- Archiwum - 2017
- Archiwum - 2016
Treść strony
STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta: WK. 1110-16/10 z dnia 19 marca 2010 r.
STANOWISKO: INSPEKTOR ds. zarządzania nieruchomościami
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ GOSPODAROWANIA MIENIEM
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
1) ewidencjonowanie nieruchomości stanowiących zasób nieruchomości Skarbu Państwa,
2) sporządzanie planów wykorzystania zasobu nieruchomości Skarbu Państwa,
3) przygotowywanie rocznych sprawozdań z gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa,
4) zbywanie w drodze przetargowej i bezprzetargowej oraz odpłatne udostępnienie (najem, dzierżawa, użytkowanie) osobom trzecim nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa oraz powiatu poznańskiego,
5) sporządzanie umów o dostawy, roboty bądź usługi, związane z zarządzaniem nieruchomościami,
6) dokonywanie innych czynności związanych z obrotem oraz zarządzaniem nieruchomościami.
2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Gospodarowania Mieniem.
3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.
4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE OBOWIĄZKOWE:
1. Wykształcenie wyższe prawnicze, ekonomiczne lub administracyjne;
2. Dobra znajomość przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r., Nr 261, poz. 2603 ze zm.) w zakresie gospodarowania nieruchomościami wchodzącymi w skład zasobu nieruchomości Skarbu Państwa i powiatu;
3. Minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w zakresie gospodarki nieruchomościami;
4. Obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem Word-a i Excel-a
5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
6. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7. Nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIE KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
- Preferowane doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy;
- Wysoka kultura osobista;
- Odporność na stres;
- Umiejętność korzystania z przepisów prawa;
- Umiejętność redagowania pism i korespondencji urzędowej.
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. CV;
2. List motywacyjny;
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe;
4. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
5. Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 29.03.2010 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Raczkowski Bernard
- opublikował: Bernard Raczkowskidata publikacji: 2010-03-19 14:11
- zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskiostatnia modyfikacja: 2010-03-30 12:00