BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Skarbnik
Powiatu - Sekretarz
Powiatu - Rzecznik
prasowy - Regulamin organizacyjny
- Biuro rzeczy znalezionych
- Obowiązek informacyjny wynikający z RODO
- Kontrola
i audyt - Wydziały
i stanowiska samodzielne
Treść strony
WYDZIAŁ GOSPODAROWANIA MIENIEM
ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań
Dyrektor Wydziału:
Hanna Kwiatkowska
tel. 61 8418-804
e-mail: hanna.kwiatkowska@powiat.poznan.pl
ul. Słowackiego 8, IV piętro, pok. 419
Zastępca Dyrektora Wydziału:
Joanna Śmigiel
tel. 61 8410-697
e-mail: joanna.smigiel@powiat.poznan.pl
ul. Słowackiego 8, IV piętro, pok. 408
Pracownicy Wydziału:
IV piętro, pok. 420 - Obrót nieruchomościami
tel. 61 8410-725
IV piętro, pok. 408 - Obrót nieruchomościami
tel. 61 8410-707
tel. 61 8410-697
tel. 61 8418-846
IV piętro, pok. 421 - Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami
tel. 61 8410-643
tel. 61 2228-853
tel. 61 8410-766
tel. 61 8418-847
Do zadań Wydziału Gospodarowania Mieniem "ZN" należą czynności związane między innymi z:
1. w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa i Powiatu Poznańskiego:
- zapewnieniem właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości,
- zapewnieniem bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości,
- rozliczaniem kosztów utrzymania nieruchomości, naliczanie opłat z tytułu udostępniania nieruchomości z zasobu,
- wystawianiem faktur najemcom z tytułu czynszu i refakturowanie faktur za media na najemców,
- prowadzeniem książek obiektów budowlanych oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego,
- zlecaniem osobom trzecim wykonanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących ich wyposażenie techniczne zgodnie z wymogami przepisów prawa budowlanego,
- zapewnieniem dostawy usług zewnętrznych do nieruchomości w szczególności dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu, wody, odprowadzania ścieków i wywozu śmieci, zapewnienie usług serwisowych przez wyspecjalizowane jednostki dla urządzeń technicznych stałego nadzoru,
- sporządzaniem umów o dostawy, roboty bądź usługi, związane z realizacją zadań wydziału, kontrola prawidłowości wykonania tych umów,
- ubezpieczeniem majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu Poznańskiego i podległych jednostek organizacyjnych,
- prowadzeniem wykazu lokali użytkowych i mieszkalnych oraz najemców nieruchomości komercyjnych i mieszkalnych,
- przekazywaniem do windykacji należności z tytułu opłat za udostępnianie nieruchomości
z zasobu oraz z tytułu opłat niezależnych od właściciela, - usuwaniem awarii i ich skutków w nieruchomościach,
- współpracą z Wydziałem Administracyjnym w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami, stanowiącymi własność Powiatu,
- współpracą z innymi organami, które na mocy odrębnych przepisów gospodarują nieruchomościami Skarbu Państwa, a także z właściwymi jednostkami samorządu terytorialnego,
- zlecaniem osobom trzecim, wykonania usługi polegającej na usunięciu drzew i krzewów oraz kontrolą prawidłowości wykonania umowy,
2. dokonywaniem obrotu nieruchomościami, w szczególności:
- w zakresie sprzedaży, zamiany, najmu, dzierżawy, użyczenia, obciążania ograniczonymi prawami rzeczowymi w odniesieniu do nieruchomości stanowiących zasób nieruchomości Skarbu Państwa,
- w zakresie sprzedaży, zamiany, najmu, dzierżawy, użyczenia, obciążania ograniczonymi prawami rzeczowymi w odniesieniu do nieruchomości stanowiących zasób nieruchomości Powiatu Poznańskiego (z wyłączeniem spraw dotyczących dróg powiatowych),
3. przygotowaniem materiałów celem sporządzania informacji o stanie mienia powiatowego zgodnie z ustawą o finansach publicznych,
4. sporządzaniem planów wykorzystania zasobu nieruchomości Powiatu Poznańskiego wspólnie z Wydziałem Nieruchomości,
5. sporządzaniem sprawozdania rocznego z gospodarowania nieruchomościami zasobu Skarbu Państwa wspólnie z Wydziałem Nieruchomości,
6. sporządzaniem wykazów nieruchomości zgodnie z ustawą o Krajowym Zasobie Nieruchomości.
7. gospodarowaniem mieniem nabytym na rzecz Skarbu Państwa po podmiotach wykreślonych w trybie ustawy Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowym Rejestrze Sądowym oraz ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Hadrych Elżbietadata wytworzenia: 2009-10-16
- opublikował: Hadrych Elżbietadata publikacji: 2009-03-27 11:30
- zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskiostatnia modyfikacja: 2024-07-24 09:21
OFERTA WYNAJMU SAL
- Treść oferty wynajmu sal (pdf) (PDF) 797.93kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Łukasz Węglarzdata wytworzenia: 2013-05-29
- opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskidata publikacji: 2013-05-29 12:15
- zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskiostatnia modyfikacja: 2024-07-23 10:13
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
w Wydziale Gospodarowania Mieniem
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Starosta Poznański z siedzibą przy
Jackowskiego 18, 60-509 Poznań. - Wyznaczono inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się poprzez
e-mail: iod@powiat.poznan.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
Jackowskiego 18, 60-509 Poznań. - Dane osobowe przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązku prawnego, w związku
z prowadzeniem postępowań w trybie:
- Kodeksu postępowania administracyjnego
- Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami
- Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
- Ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym
- Ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego
- Ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne
- Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody
- Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
- Ma Pan/Pani prawo do żądania od Administratora:
a) dostępu do swoich danych osobowych,
b) sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
c) usunięcia danych, gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
- dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
d) ograniczenia przetwarzania, gdy:
- osoby te kwestionują prawidłowość danych,
- przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
- Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
- Ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
- Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa.
Metryka
- opublikował: Pieczyński Maciejdata publikacji: 2021-06-14 15:31