BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Wydział Komunikacji i Transportu
- Wydział Administracji Architektoniczno-Budowlanej
- Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
- Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów
- Wydział Gabinet Starosty, Komunikacji Społecznej i Promocji Powiatu
- Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- Wydział Organizacyjny
- Wydział Nieruchomości
- Wydział Finansów
- Wydział Edukacji
- Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia
- Wydział Dróg i Gospodarki Przestrzennej
- Powiatowy Konserwator Zabytków
- Wydział Gospodarowania Mieniem
Treść strony
UZYSKANIE WPISU DO EWIDENCJI UCZNIOWSKIEGO KLUBU SPORTOWEGO (OP-02)
WYMAGANE DOKUMENTY:
Załączniki:
-
2 egzemplarze statutu,
-
lista założycieli (minimum 7 osób), zawierająca imiona, nazwiska, datę i miejsce urodzenia, miejsce zamieszkania, własnoręczne podpisy,
-
protokół z zebrania założycielskiego zawierający informacje o wyborze komitetu założycielskiego,
-
informacja o adresie siedziby uczniowskiego klubu sportowego,
-
potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej.
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
Wydział Organizacyjny.
Złożenie dokumentów: Kancelaria Starostwa, parter, pokój 002.
Informacje merytoryczne udzielane są przez pracowników wydziału - I piętro, pok. 135 (segment "D")
Tel. kontaktowy:
61 2228-987, e-mail: adam.ceglarek@powiat.poznan.pl
61 8410-530, e-mail: monika.matuszewska@powiat.poznan.pl
Odbiór dokumentów: listownie lub osobiście przez wnioskodawcę albo jego pełnomocnika, I piętro, pok. 135
(segment "D").
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Załatwienie sprawy następuje niezwłocznie po złożeniu wniosku wraz z wymaganymi załącznikami,
nie później jednak niż w ciągu 30 dni.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Decyzja administracyjna - wpis do ewidencji uczniowskich klubów sportowych, albo decyzja administracyjna odmowna - odmowa dokonania wpisu do ewidencji uczniowskich klubów sportowych.
OPŁATY
Opłata skarbowa 10 zł za wydanie decyzji.
Płatności online* za pośrednictwem Platformy E-COM STP: https://oplaty.powiat.poznan.pl/
*służy do przyjmowania płatności internetowych na rzecz Powiatu Poznańskiego oraz w zakresie opłaty skarbowej na rzecz Miasta Poznania. Poprzez platformę dokonasz bezprowizyjnych płatności kartą za wszystkie czynności urzędowe.
Opłatę skarbową, należy uiścić w kasie Urzędu Miasta Poznania lub u inkasenta albo przelewem na rachunek bankowy:
Miasto Poznań, Wydział Finansowy, Oddział Dochodów Budżetowych,
ul. Libelta 16/20, 61-706 Poznań; konto: 94 1020 4027 0000 1602 1262 0763
TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu, za pośrednictwem Starosty Poznańskiego, w ciągu 14 dni od daty doręczenia decyzji.
DODATKOWE INFORMACJE
Uczniowski klub sportowy jest szczególnym rodzajem klubu sportowego - podstawowej jednostki realizującej cele
i zadania w zakresie sportu. Podając informację o wyborze władz (zarząd, komisja rewizyjna) należy podać imiennie osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań majątkowych.
PODSTAWA PRAWNA
-
Ustawa z dnia 7 kwietnia 1989 r. - Prawo o stowarzyszeniach.
-
Ustawa z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie.
-
Rozporządzenie Ministra Sportu i Turystyki z dnia 18 października 2011 r. w sprawie ewidencji klubów sportowych.
-
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego.
DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2019-12-27
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Adam Ceglarekdata wytworzenia: 2006-07-25
- opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskidata publikacji: 2006-07-25 13:14
- zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskiostatnia modyfikacja: 2024-09-12 12:35
Rejestr zmian
- 07.08.06; Dariusz Doliński - zmiana właściciela obiektu
- 05.10.06; zmiana treści informacji - aktualizacja
- 03.01.07; zmiana treści informacji - zmiana opłat skarbowych
- 20.08.07; update systemu
- 25.08.08; przygotowanie do wymogów przeglądarki "strona mówiąca"
- 03.03.09; zmiana nazwy wydziału
- 06.04.10; aktualizacja treści informacji
- 24.06.10; zmiana kodu kart usług
- 18.10.10; korekta
- 15.02.11; aktualizacja podstawy prawnej
- zmieniono 2012-03-09 15:01 przez Administrator Systemu: aktualizacja treści podstawy prawnej
- zmieniono 2012-04-06 14:52 przez Administrator Systemu: dodanie listy punktów uiszczania opłaty skarbowej
- zmieniono 2012-06-26 15:21 przez Administrator Systemu: uzupełnienie informacji o rodzaju opłaty
- zmieniono 2012-10-23 10:42 przez Administrator Systemu: aktualizacja
- zmieniono 2012-10-23 10:49 przez Administrator Systemu
- zmieniono 2012-10-24 14:57 przez Administrator Systemu: korekta
- zmieniono 2013-11-12 10:37 przez Administrator Systemu: dodanie "tagów"
- zmieniono 2014-04-01 10:46 przez Administrator Systemu: aktualizacja po zmianie regulaminu organizacyjnego
- zmieniono 2014-04-10 14:44 przez Magdalena Krygier: korekta edytorska
- zmieniono 2014-04-10 15:02 przez Magdalena Krygier
- zmieniono 2014-07-09 12:55 przez Administrator Systemu: korekta edytorska dot. opłat
- zmieniono 2014-07-31 11:18 przez Pieczyński Maciej: aktualizacja podstawy prawnej
- zmieniono 2014-09-18 08:41 przez Administrator Systemu: aktualizacja
- zmieniono 2014-09-18 11:56 przez Administrator Systemu
- zmieniono 2014-12-15 15:14 przez Agata Tomaszewska : zmiana rachunku bankowego opłaty skarbowej
- zmieniono 2015-01-02 13:36 przez Agata Tomaszewska
- zmieniono 2015-01-02 13:37 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2015-04-17 12:45 przez Agata Tomaszewska
- zmieniono 2015-07-28 10:29 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2015-08-28 13:12 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
- zmieniono 2015-10-14 10:35 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2016-01-29 11:09 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2016-03-07 11:42 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja podstawy prawnej
- zmieniono 2016-03-07 13:46 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2016-03-14 15:50 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2016-07-25 14:21 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2016-11-07 12:56 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2017-03-09 12:58 przez Agata Poleska
- zmieniono 2017-03-15 11:59 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2017-07-03 15:41 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2017-08-17 11:49 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2017-10-05 08:58 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2018-04-24 13:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2018-08-08 13:33 przez Bartosz Kurek : aktualizacja
- zmieniono 2018-08-09 13:49 przez Bartosz Kurek : aktualizacja
- zmieniono 2018-11-26 12:44 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2019-03-12 13:50 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2019-05-21 12:06 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2019-08-13 14:53 przez Bartosz Kurek : Aktualizacja treści
- zmieniono 2019-08-28 09:43 przez Agata Poleska : aktualizacja podstawy prawnej
- zmieniono 2019-11-07 12:56 przez Pieczyński Maciej
- zmieniono 2019-11-07 13:03 przez Adam Ceglarek
- zmieniono 2019-11-25 11:04 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dostosowanie do normy WCAG 2.1
- zmieniono 2019-12-27 10:21 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2019-12-31 12:15 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2020-02-26 09:12 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
- zmieniono 2020-09-03 11:50 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja danych kontaktowych
- zmieniono 2020-10-30 10:11 przez Agata Poleska : dodanie wielkości plików i podkreśleń
- zmieniono 2021-02-03 14:52 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta techniczna
- zmieniono 2022-05-17 11:31 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja adresów mailowych
- zmieniono 2022-05-17 11:32 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2023-10-26 10:28 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
- zmieniono 2024-09-09 10:28 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dodanie "płatności online"
- zmieniono 2024-09-12 12:35 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska