BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Skarbnik
Powiatu - Sekretarz
Powiatu - Rzecznik
prasowy - Regulamin organizacyjny
- Biuro rzeczy znalezionych
- Obowiązek informacyjny wynikający z RODO
- Kontrola
i audyt - Wydziały
i stanowiska samodzielne
Treść strony
WYDZIAŁ KADR I PŁAC
ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań
Dyrektor Wydziału
Bernard Raczkowski
tel. 61 8410-663
e-mail: bernard.raczkowski@powiat.poznan.pl
II piętro, pok. 233
Zastępca Dyrektora Wydziału
Violetta Wesołek
tel. 61 8410-567
e-mail: violetta.wesolek@powiat.poznan.pl
II piętro, pok. 236
Kadry:
tel. 61 8410-571
tel. 61 8410-648
tel. 61 8410-685
II piętro, pok. 235
Płace:
tel. 61 8410-695
tel. 61 8410-776
II piętro, pok. 236
Do zadań Wydziału Kadr i Płac należą czynności związane między innymi z:
- opracowywaniem projektu Regulaminu Pracy Starostwa i jego nowelizacji,
- opracowywaniem projektu Regulaminu wynagradzania i premiowania Starostwa i jego nowelizacji,
- prowadzeniem dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy w tym ewidencji czasu pracy oraz prowadzeniem akt osobowych pracowników Starostwa,
- prowadzeniem dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz prowadzeniem akt osobowych kierowników jednostek organizacyjnych,
- prowadzeniem akt osobowych kierowników placówek oświatowych i poradni psychologiczno-pedagogicznych,
- sporządzaniem sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudniania i wynagradzania,
- prowadzeniem spraw związanych z badaniami lekarskimi pracowników,
- opiniowaniem projektu Zakładowego Regulaminu Świadczeń Socjalnych i jego nowelizacji,
- prowadzeniem spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
- planowaniem i realizacją wydatków osobowych Starostwa oraz prowadzeniem dokumentacji płacowej,
- naliczaniem wynagrodzeń i należnych obciążeń od diet, umów zleceń i umów o dzieło,
- rozliczaniem ryczałtów za jazdy lokalne, zakupów biletów ZTM, nagród dla uczniów i zapomóg dla nauczycieli,
- naliczaniem, pobraniem i odprowadzaniem podatku dochodowego od osób fizycznych oraz składek na ubezpieczenie społeczne,
- sporządzaniem dokumentacji wymaganej dla uzyskania prawa do emerytury, ustalenia wysokości kapitału początkowego i świadectw rekompensacyjnych,
- prowadzeniem we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi naboru na stanowiska urzędnicze, zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych,
- opracowywaniem planu szkoleń pracowników Starostwa, organizowaniem i koordynowaniem szkoleń oraz ocenianiem skuteczności szkoleń,
- koordynowaniem dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników Starostwa,
- koordynowaniem i monitorowaniem spraw związanych ze służbą przygotowawczą we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi,
- monitorowaniem okresowych ocen pracowniczych,
- prowadzeniem spraw związanych z praktykami i stażami,
- współpracą z Wydziałem Organizacyjnym oraz Gabinetem Starosty w zakresie występowania do właściwych instytucji z wnioskami o nadanie odznaczeń zasłużonym i długoletnim pracownikom Starostwa.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
W Wydziale Kadr i Płac
obowiązuje od 25 maja 2018 r.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Poznański z siedzibą przy ulicy Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@powiat.poznan.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa.:
- Kodeks pracy,
- Ustawa o pracownikach samorządowych
- Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych
- Ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych
- Ustawa o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
- Ustawa o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych
- Ustawa o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
- Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
- Prawo oświatowe
- Kodeks cywilny
- Ustawa o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych
- Ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
5. Pani/Pan, których dane dotyczą, mają prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
- żądania usunięcia danych, gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
- dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
d. żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
- osoby te kwestionują prawidłowość danych,
- przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
- Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
9. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowskidata wytworzenia: 2006-10-31
- opublikował: Katarzyna Kowalewskadata publikacji: 2006-10-31 11:28
- zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskiostatnia modyfikacja: 2024-07-24 09:37