BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- URZĄD »
- Regulamin organizacyjny »
- ROZDZIAŁ V Podstawowe zadania wydziałów i stanowisk samodzielnych »
- Wydział Administracyjny »
§ 32. Do zadań Wydziału Administracyjnego „WA” należą czynności związane między innymi z:
- planowaniem i realizacją konserwacji, remontów bieżących pomieszczeń biurowych oraz urządzeń, znajdujących się wewnątrz budynku Starostwa lub związanych ze Starostwem,
- realizacją zadań i usług związanych z:
a) utrzymaniem czystości, ochroną mienia, pielęgnacją zieleni,
b) dostawą energii w tym wody i co, konserwacją urządzeń klimatyzacyjnych, elektrycznych, serwisem wind i platform,
- prowadzeniem dokumentacji z przeglądów technicznych budynku Starostwa,
- prowadzeniem spraw administrowania budynkiem Starostwa, realizacją umów najmu, dzierżawy, użyczenia itp., dotyczących lokali Starostwa,
- prowadzeniem spraw związanych z właściwym oznakowaniem budynku Starostwa,
- obsługą transportową Starostwa, w tym eksploatacją samochodów służbowych,
- usługą parkingową,
- zakupem i gospodarką środkami rzeczowymi, materiałami biurowymi, drukami i formularzami, prasą oraz książkami, ewidencją wyposażenia należącego do Starostwa,
- prowadzeniem spraw z zakresu telefonii komórkowej i stacjonarnej,
- zamawianiem pieczęci oraz prowadzenie ich ewidencji,
- prowadzeniem ewidencji obwieszczeń i ogłoszeń urzędowych,
- prowadzeniem Powiatowego Biura Rzeczy Znalezionych,
- współpracą z Wydziałem Gospodarowania Mieniem w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami, stanowiącymi własność Powiatu Poznańskiego.
opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
data publikacji: 2024-06-26 09:04
zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
ostatnia modyfikacja: 2024-07-31 13:39
Rejestr zmian
- zmieniono 2024-07-31 13:39 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
Stronę wygenerowano: 2024-08-16 16:27:18
Strona wygenerowana z systemu bip.net