Płatności onlineza pośrednictwem Platformy E-COM STP |
|
Wszelkie informacje znajdują się w sekcji: Opłaty.
UZYSKANIE ZAŚWIADCZENIA O SPŁACIE NALEŻNOŚCI LUB ZAŚWIADCZENIA Z TYTUŁU NIEZALEGANIA
Z OPŁATĄ (FN-02)
WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek o wydanie zaświadczenia.
Załączniki - do wniosku należy załączyć dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
Wydział Finansów.
Złożenie dokumentów: Kancelaria Starostwa, parter, pokój 002.
Odbiór dokumentów: osobisty w pok. 306.
Na prośbę klienta zaświadczenie może zostać przesłane na adres korespondencyjny.
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 7 dni od dnia złożenia wniosku.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydanie zaświadczenia.
OPŁATY
W celu wydania zaświadczenia należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 17 zł na konto Urzędu Miasta Poznania.
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
Płatności online* za pośrednictwem Platformy E-COM STP: https://oplaty.powiat.poznan.pl/
*służy do przyjmowania płatności internetowych na rzecz Powiatu Poznańskiego oraz w zakresie opłaty skarbowej na rzecz Miasta Poznania. Poprzez platformę dokonasz bezprowizyjnych płatności kartą za wszystkie czynności urzędowe.
TRYB ODWOŁAWCZY
Brak.
DODATKOWE INFORMACJE
Do wniosku należy załączyć dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres e-mail: finanse.skarbpanstwa@powiat.poznan.pl
oraz w Wydziale Finansów pod numerem:
1. Julia Paszkiewicz tel. 61 8410-792 pok. 306
2. Ewa Wesołowska tel. 61 8410-565 pok. 306
3. Sylwia Surma tel. 61 2269-244 pok. 306
PODSTAWA PRAWNA:
DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2017-05-15