STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta: WK. 210.39.2016 z dnia 1.08.2016 r.
STANOWISKO: INSPEKTOR
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
- Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
- Prowadzenie kompleksowej dokumentacji dotyczącej udzielanych zamówień publicznych;
- Przygotowywanie umów, jak również ich projektów, dotyczących realizacji zamówień publicznych;
- Prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku przeprowadzonego postępowania;
- Prowadzenie rejestru postępowań oraz rejestru odwołań;
- Zamieszczanie ogłoszeń dotyczących prowadzonych postępowań w internecie (BIP),
na stronie UZP oraz UOPWE;
- Opracowywanie sprawozdań z prowadzonych postępowań;
- Archiwizacja dokumentów;
- Kompletowanie materiałów kierowanych na posiedzenia Zarządu.
2. Zależność służbowa: Dyrektor Biura Zamówień Publicznych.
3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.
4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:
- Wykształcenie wyższe;
- Minimum trzy lata stażu pracy;
- Minimum dwa lata doświadczenia w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego (potwierdzone np. opiniami, referencjami, zakresem czynności);
- Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych;
- Umiejętność obsługi komputera;
- Dobra organizacja pracy;
- Umiejętność redagowania pism i korespondencji urzędowej;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Nieposzlakowana opinia;
- Obywatelstwo polskie.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
- Preferowane wykształcenie wyższe: administracyjne, prawnicze, ekonomiczne, budowlane;
- Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
- Znajomość systemu elektronicznego obiegu dokumentów;
- Wysoka kultura osobista;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Odporność na stres i pracę pod presją czasu;
- Komunikatywność.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- CV;
- List motywacyjny;
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, wymagane doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego;
- Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 31.08.2016 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty. Możliwe jest również składanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego) lub za pośrednictwem platformy ePUAP (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).
autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
data wytworzenia: 2016-08-01
opublikował: Agata Poprawa
data publikacji: 2016-08-01 12:18