BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- URZĄD »
- Wydziały i stanowiska samodzielne »
- WYDZIAŁ INWESTYCJI I REMONTÓW »
Wydziały, zespoły, samodzielne stanowiska
WYDZIAŁ INWESTYCJI I REMONTÓW
ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań
Dyrektor Wydziału
Katarzyna Sorge-Krzyżaniak
tel. 61 8410-584
e-mail: katarzyna.sorge-krzyzaniak@powiat.poznan.pl
ul. Słowackiego 8, IV piętro, pok. 413
Pracownicy Wydziału:
tel. 61 8410-698
tel. 61 8418-803
tel. 61 8410-767
tel. 61 8410-709
tel. 61 8410-752
tel. 61 8410-512
tel. 61 2269-232
ul. Słowackiego 8, IV piętro, pok. 414, 416
Do zadań Wydziału należą czynności związane między innymi z:
- opracowywaniem projektów planów w zakresie zadań inwestycyjnych,
- kompleksowym przygotowywaniem procesów inwestycyjnych w tym uzyskiwanie decyzji o warunkach zabudowy, koordynowanie wykonania dokumentacji budowlanej, uzyskiwanie decyzji pozwolenia na budowę oraz kompletowanie dokumentów do wniosków o wszczęcie postępowania o zamówienie publiczne w zakresie działań inwestycyjnych finansowanych z budżetu Powiatu,
- nadzorowaniem i koordynowaniem realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych,
- przygotowywaniem propozycji ewentualnych zmian w planach zadań inwestycyjnych,
- opracowywaniem okresowych, zbiorczych informacji i sprawozdań z realizacji zadań inwestycyjnych,
- inicjowaniem i koordynowaniem inwestycji wspólnych wraz z uzgodnieniami dotyczącymi sposobu finansowania,
- pełnieniem funkcji inwestora bezpośredniego,
- przedkładaniem Zarządowi Powiatu koncepcji architektoniczno-budowlanych planowanych zadań inwestycyjnych oraz sprawdzaniem dokumentacji projektowo-kosztorysowych, wykonanych w oparciu o zaakceptowane koncepcje,
- sporządzaniem kosztorysów inwestorskich,
- opiniowaniem celowości i koordynowanie inicjowanych przez mieszkańców Powiatu inwestycji infrastruktury komunalnej, finansowanych częściowo ze środków budżetu Powiatu.
autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Jaskulska
data wytworzenia: 2003-06-12
opublikował: Jaskulska Joanna
data publikacji: 2003-06-12 13:32
zmodyfikował: Pieczyński Maciej
ostatnia modyfikacja: 2023-09-05 10:00
Rejestr zmian
- 04.07.03; korekta
- 20.11.03; korekta
- 30.08.07; update systemu
- 12.09.07; dodanie nazwiska Dyrektora
- 13.09.07: dodanie adresu e-mail Dyrektora Wydzialu
- 17.09.07; korekta edytorska
- 18.09.07; dodanie adresu e-mail Z-cy Dyrektora Wydziału
- 10.10.07; korekta edytorska
- 23.11.07; zmiana właściciela obiektu
- 23.11.07;zmiana treści informacji - nowy referat
- 11.08.08; przygotowanie do wymogów przeglądarki "strona mówiąca"
- 27.03.09, uaktualnienie danych w związku z nowym regulaminem organizacyjnym
- 05.11.2009 aktualizacja
- 04.12.09 aktualizacja numerów telefonów
- 26.02.10 aktualizacja danych adresowych
- 01.12.2010 aktualizacja danych
- 25.01.2011 aktualizacja danych
- 07.03.2011 aktualizacja danych
- 05.04.2011 aktualizacja danych
- zmieniono 2011-05-11 09:22 przez Jaskulska Joanna
- zmieniono 2011-05-11 09:26 przez Jaskulska Joanna: Aktualizacja danych
- zmieniono 2011-08-29 09:56 przez Administrator Systemu: korekta
- zmieniono 2011-10-03 09:52 przez Jaskulska Joanna
- zmieniono 2011-11-29 10:40 przez Jaskulska Joanna: Przegląd treści
- zmieniono 2012-01-31 09:49 przez Jaskulska Joanna: Kontrola danych
- zmieniono 2012-03-29 11:25 przez Jaskulska Joanna: Kontrola danych
- zmieniono 2012-05-31 14:25 przez Jaskulska Joanna: Sprawdzenie danych
- zmieniono 2012-09-06 09:22 przez Jaskulska Joanna: Aktualizacja danych
- zmieniono 2012-09-07 11:08 przez Administrator Systemu: dodanie elementu graficznego
- zmieniono 2013-03-07 13:02 przez Jaskulska Joanna: Kontrola danych
- zmieniono 2013-06-04 12:41 przez Jaskulska Joanna
- zmieniono 2013-06-04 12:42 przez Jaskulska Joanna
- zmieniono 2013-06-04 12:42 przez Jaskulska Joanna
- zmieniono 2013-06-04 12:44 przez Jaskulska Joanna: kontrola danych
- zmieniono 2013-06-27 12:57 przez Magdalena Krygier: Dodanie adresu
- zmieniono 2014-03-11 13:47 przez Jaskulska Joanna: sprawdzenie danych
- zmieniono 2014-05-15 09:32 przez Jaskulska Joanna
- zmieniono 2014-05-15 09:33 przez Jaskulska Joanna: Zmiana danych
- zmieniono 2014-07-24 10:39 przez Jaskulska Joanna: Sprawdzenie danych.
- zmieniono 2015-01-27 09:07 przez Jaskulska Joanna
- zmieniono 2015-01-27 09:08 przez Jaskulska Joanna: przegląd treści
- zmieniono 2015-04-07 13:23 przez Jaskulska Joanna
- zmieniono 2015-04-14 08:11 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2015-07-07 13:12 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2015-09-29 12:27 przez Jaskulska Joanna: Kontrola danych
- zmieniono 2015-09-29 12:28 przez Jaskulska Joanna
- zmieniono 2016-03-22 09:10 przez Jaskulska Joanna
- zmieniono 2016-03-22 09:12 przez Jaskulska Joanna: Aktualizacja danych
- zmieniono 2016-04-12 11:46 przez Jaskulska Joanna
- zmieniono 2016-04-12 11:47 przez Jaskulska Joanna: Aktualizacja danych
- zmieniono 2016-05-12 09:14 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2016-05-12 09:15 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2016-06-28 09:15 przez Jaskulska Joanna: Aktualizacja danych
- zmieniono 2018-02-02 09:19 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2018-03-15 09:21 przez Jaskulska Joanna: Aktualizacja danych
- zmieniono 2018-09-21 09:46 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2019-09-04 11:36 przez Jaskulska Joanna
- zmieniono 2019-11-28 11:28 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
- zmieniono 2020-01-13 11:35 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja ze względu na nowy regulamin organizacyjny
- zmieniono 2020-10-27 08:39 przez Agata Poleska : korekta edytorska
- zmieniono 2021-03-01 12:17 przez Agata Poleska : korekta czcionki
- zmieniono 2021-08-16 14:28 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
- zmieniono 2021-11-02 09:57 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2021-11-10 11:51 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2022-01-25 09:20 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja w związku z przyjęciem nowego regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Poznaniu
- zmieniono 2023-03-09 10:09 przez Jaskulska Joanna: Aktualizacja danych
- zmieniono 2023-04-17 16:30 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja numeru telefonu
- zmieniono 2023-09-05 09:29 przez Pieczyński Maciej: korekta treści i formatowanie tekstu
- zmieniono 2023-09-05 09:53 przez Pieczyński Maciej
- zmieniono 2023-09-05 10:00 przez Pieczyński Maciej
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
w Wydziale Inwestycji i Remontów
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Poznański z siedzibą przy ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
- Wyznaczono inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się poprzez
e-mail: iod@powiat.poznan.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
- Pani/Pana dane przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa:
- Ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
- Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane,
- Ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych,
- Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
- Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
- Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
- Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych,
b) sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
c) usunięcia danych, gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
- dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
d) ograniczenia przetwarzania, gdy:
- osoby te kwestionują prawidłowość danych,
- przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
- Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
- Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
- Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa.
opublikował: Pieczyński Maciej
data publikacji: 2021-06-14 15:26
zmodyfikował: Pieczyński Maciej
ostatnia modyfikacja: 2021-06-14 15:35
Rejestr zmian
- zmieniono 2021-06-14 15:35 przez Pieczyński Maciej
Stronę wygenerowano: 2024-11-21 14:07:06
Strona wygenerowana z systemu bip.net