WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek zarządcy drogi lub osoby przez niego upoważnionej, skierowany do Zarządu Powiatu w Poznaniu o opinię
w zakresie zaliczenia lub pozbawienia kategorii drogi gminnej lub powiatowej.
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań.
Wydział Dróg i Gospodarki Przestrzennej, I piętro, pok. 142
tel. 61 8410-742, 61 8410-690, 61 2269-200, 61 2269-205
Złożenie wniosku: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Poznaniu ul. Jackowskiego 18 (pok. 002) lub ul. Słowackiego 8 (pok. 018)
Odbiór dokumentów: Uchwała Zarządu Powiatu w Poznaniu w sprawie opinii w zakresie zaliczenia lub pozbawienia kategorii drogi gminnej lub powiatowej.
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Termin ustalony przez wnioskodawcę, lecz nie krótszy niż 21 dni od otrzymania wniosku. Nieprzedstawienie stanowiska
w wyznaczonym terminie uważa się za akceptację propozycji w przedłożonym wniosku.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Udzielenie opinii w zakresie zaliczenia lub pozbawienia kategorii drogi gminnej lub powiatowej następuje w drodze uchwały Zarządu Powiatu w Poznaniu po rozpatrzeniu treści wniosku w zakresie spełnienia przesłanek określonych w aktach prawnych oraz wystąpienia ewentualnej niespójności z siecią dróg powiatowych Powiatu Poznańskiego.
OPŁATY
Wniosek z załącznikami, zgodnie z art. 7 pkt 2 i 3 Ustawy z dnia 16 listopada 2006 r.o opłacie skarbowej nie podlega opłacie skarbowej.
TRYB ODWOŁAWCZY
W sprawie nie przysługuje odwołanie
DODATKOWE INFORMACJE
Treść wniosku jest rozpatrywana w zakresie spełnienia przesłanek określonych w aktach prawnych oraz wystąpienia ewentualnej niespójności z siecią dróg powiatowych Powiatu Poznańskiego.
PODSTAWA PRAWNA
DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2019-01-07