BIURO RADY
ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań
Dyrektor Wydziału
Monika Tarajkowska
tel. 61 8410-542
III piętro, pok. 322
e-mail: rada@powiat.poznan.pl
Z-ca Dyrektora Wydziału
Karol Cenkier
tel. 61 8410-743
III piętro, pok. 323
e-mail: rada@powiat.poznan.pl
Pracownicy Wydziału:
tel. 61 8410-746
tel. 61 8410-654
III piętro, pok. 323
Do zadań Wydziału należą czynności związane z:
- przygotowywaniem oraz zbieraniem materiałów niezbędnych dla pracy Rady i jej komisji,
- obsługą programu eSesja poprzez prowadzenie terminarza posiedzeń komisji i sesji Rady, gromadzeniem i publikowaniem dokumentów na posiedzenia oraz dystrybucją tych materiałów dla Radnych,
- wykonywaniem administracyjnej obsługi sesji Rady i posiedzeń komisji Rady,
- zapewnieniem transmisji, jej utrwaleniem oraz udostępnieniem nagrania obrad Rady na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Poznańskiego i na stronie internetowej powiatu,
- przyjmowaniem i prowadzeniem ewidencji projektów uchwał Rady oraz organizowaniem ich opiniowania przez właściwe komisje Rady,
- prowadzeniem rejestrów uchwał Rady, postanowień i wniosków jej komisji oraz przekazywanie ich Zarządowi, odpowiedzialność za terminowe udzielanie odpowiedzi,
- prowadzeniem rejestru interpelacji i zapytań radnych,
- prowadzeniem rejestru uchwał prawa miejscowego i porozumień zawartych przez Powiat,
- wykonywaniem czynności związanych z ogłaszaniem aktów normatywnych oraz publikowaniem dokumentów wynikających z ustawy o samorządzie powiatowym na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Poznańskiego,
- udzielaniem radnym pomocy w wykonywaniu mandatu w zakresie ustalonym przez Radę,
- czuwaniem nad zabezpieczeniem praw radnych w sprawach wynikających z ochrony stosunku pracy i związanych z wypłatą diet,
- prowadzeniem ewidencji delegacji krajowych i zagranicznych radnych oraz przekazywaniem ich do rozliczania,
- prowadzeniem rejestru skarg, wniosków i petycji, dla których organem właściwym do ich rozpatrzenia jest Rada Powiatu.
- prowadzeniem rejestru kontroli przeprowadzanych przez Komisję Rewizyjną,
- przesyłaniem uchwał Rady, według właściwości do Wojewody i Regionalnej Izby Obrachunkowej,
- wyłączaniem od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny radnych Powiatu,
- opracowaniem i nowelizacją Statutu Powiatu Poznańskiego.
autor lub odpowiedzialny za treść: Karol Cenkier
data wytworzenia: 2009-03-01
opublikował: Cenkier Karol
data publikacji: 2003-06-12 12:18
zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
ostatnia modyfikacja: 2024-07-23 10:23
Rejestr zmian
- 31.08.07; update systemu
- 17.09.07; dodanie a-mail
- 18.09.07; korekta edytorska
- 21.07.08; przygotowanie do wymogów przeglądarki "strona mówiąca"
- 22.04.09; korekta
- 03.12.09 korekta numerów tel
- 29.03.11; korekta edytorska
- 28.04.11; przegląd treści
- zmieniono 2011-05-23 14:57 przez Administrator Systemu
- zmieniono 2011-05-26 09:33 przez Cenkier Karol: 26.05.2011 r. - korekta edytorska
- zmieniono 2011-10-07 13:37 przez Administrator Systemu: korekta
- zmieniono 2012-01-27 08:17 przez Administrator Systemu: aktualizacja treści informacji
- zmieniono 2012-01-27 08:18 przez Administrator Systemu
- zmieniono 2012-02-28 10:29 przez Cenkier Karol: przegląd treści
- zmieniono 2012-06-28 14:14 przez Cenkier Karol
- zmieniono 2012-08-28 12:20 przez Cenkier Karol: przegląd treści
- zmieniono 2013-06-25 12:49 przez Magdalena Krygier: dodanie adresu
- zmieniono 2013-06-25 13:52 przez Magdalena Krygier
- zmieniono 2013-07-08 13:35 przez Cenkier Karol
- zmieniono 2014-04-01 13:28 przez Cenkier Karol: zmiany wprowadzone w związku ze zmianą Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Poznaniu
- zmieniono 2015-04-09 11:01 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
- zmieniono 2015-04-09 11:02 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2015-07-07 12:46 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2015-07-07 12:46 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2015-07-20 11:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja po zmianie regulaminu
- zmieniono 2016-05-13 08:58 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: kontrola danych
- zmieniono 2018-02-01 10:14 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2018-10-12 11:12 przez Cenkier Karol
- zmieniono 2018-10-12 11:13 przez Cenkier Karol: zmiany wprowadzone w związku ze zmianą Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Poznaniu
- zmieniono 2019-11-25 12:35 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
- zmieniono 2019-11-25 12:39 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2019-11-25 12:41 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2020-01-10 09:47 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści regulaminu organizacyjnego
- zmieniono 2020-10-26 11:41 przez Agata Poleska
- zmieniono 2021-02-25 11:43 przez Agata Poleska : korekta czcionki
- zmieniono 2021-08-12 12:31 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
- zmieniono 2022-01-21 11:15 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja w związku z przyjęciem nowego regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Poznaniu
- zmieniono 2022-01-21 11:49 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2023-07-17 12:56 przez Pieczyński Maciej: korekta - numer pokoju
- zmieniono 2023-08-22 14:05 przez Pieczyński Maciej: formatowanie tekstu
- zmieniono 2024-07-23 10:23 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
w wydziale BIURO RADY
obowiązuje od 25 maja 2018 r.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Poznański z siedzibą przy ulicy Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@powiat.poznan.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa:
- ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
- ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. Kodeks wyborczy,
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych,
- ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
- ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach.
4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
5. Pani/Pan, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych,
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
c) żądania usunięcia danych, gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
- dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
- osoby te kwestionują prawidłowość danych,
- przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
- Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
9. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa.
autor lub odpowiedzialny za treść: Karol Cenkier
data wytworzenia: 2018-05-24
opublikował: Cenkier Karol
data publikacji: 2018-05-24 14:24
zmodyfikował: Cenkier Karol
ostatnia modyfikacja: 2021-06-11 12:44
Rejestr zmian
- zmieniono 2018-05-24 14:29 przez Cenkier Karol
- zmieniono 2018-05-24 14:36 przez Cenkier Karol
- zmieniono 2018-05-24 14:38 przez Cenkier Karol
- zmieniono 2018-05-24 14:39 przez Cenkier Karol
- zmieniono 2018-05-24 14:41 przez Cenkier Karol
- zmieniono 2018-05-24 14:43 przez Cenkier Karol
- zmieniono 2019-11-25 12:45 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
- zmieniono 2019-11-25 12:46 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2021-02-25 11:46 przez Agata Poleska
- zmieniono 2021-06-11 12:44 przez Cenkier Karol