BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- URZĄD »
- Regulamin organizacyjny »
- Archiwum - 2022 »
- ROZDZIAŁ V - Podstawowe zadania wydziałów i stanowisk samodzielnych »
- Wydział Kadr i Płac »
§ 48. Do zadań Wydziału Kadr i Płac „WK” należą czynności związane między innymi z:
- opracowywaniem projektu Regulaminu Pracy Starostwa i jego nowelizacji,
- opracowywaniem projektu Regulaminu wynagradzania i premiowania Starostwa i jego nowelizacji,
- prowadzeniem dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy w tym ewidencji czasu pracy oraz prowadzeniem akt osobowych pracowników Starostwa,
- prowadzeniem dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz prowadzeniem akt osobowych kierowników jednostek organizacyjnych,
- prowadzeniem akt osobowych kierowników placówek oświatowych i poradni psychologiczno-pedagogicznych,
- sporządzaniem sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudniania i wynagradzania,
- prowadzeniem spraw związanych z badaniami lekarskimi pracowników,
- opiniowaniem projektu Zakładowego Regulaminu Świadczeń Socjalnych i jego nowelizacji,
- prowadzeniem spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
- planowaniem i realizacją wydatków osobowych Starostwa oraz prowadzeniem dokumentacji płacowej,
- naliczaniem wynagrodzeń i należnych obciążeń od diet, umów zleceń i umów o dzieło,
- rozliczaniem ryczałtów za jazdy lokalne, zakupów biletów ZTM, nagród dla uczniów i zapomóg dla nauczycieli,
- naliczaniem, pobraniem i odprowadzaniem podatku dochodowego od osób fizycznych oraz składek na ubezpieczenie społeczne,
- sporządzaniem dokumentacji wymaganej dla uzyskania prawa do emerytury, ustalenia wysokości kapitału początkowego i świadectw rekompensacyjnych,
- prowadzeniem we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi naboru na stanowiska urzędnicze, zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych,
- opracowywaniem planu szkoleń pracowników Starostwa, organizowaniem i koordynowaniem szkoleń oraz ocenianiem skuteczności szkoleń,
- koordynowaniem dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników Starostwa,
- koordynowaniem i monitorowaniem spraw związanych ze służbą przygotowawczą we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi,
- opiniowaniem kart opisu stanowisk pracy,
- monitorowaniem okresowych ocen pracowniczych,
- prowadzeniem spraw związanych z praktykami i stażami,
- występowaniem do właściwych instytucji z wnioskami o nadanie odznaczeń zasłużonym i długoletnim pracownikom starostwa.
opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
data publikacji: 2022-01-20 09:15
zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
ostatnia modyfikacja: 2022-01-27 13:01
Rejestr zmian
- zmieniono 2022-01-27 13:01 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska

Stronę wygenerowano: 2025-02-23 05:19:25
Strona wygenerowana z systemu bip.net