BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- URZĄD »
- Wydziały i stanowiska samodzielne »
- SAMODZIELNE STANOWISKO ds Ppoż »
SAMODZIELNE STANOWISKO DS. Ppoż
ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań
Sławomir Zdrenka
tel. 61 8410-696
e-mail: slawomir.zdrenka@powiat.poznan.pl
ul. Słowackiego 8, IV piętro, pok. 410
Do zadań Samodzielnego stanowiska ds. Ppoż należą zadania związane między innymi z ochroną przeciwpożarową ludzi i mienia, przestrzeganiem postanowień "Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego" i obowiązujących wymagań przeciwpożarowych.
autor lub odpowiedzialny za treść: Sławomir Zdrenka
opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
data publikacji: 2020-02-20 14:59
zmodyfikował: Pieczyński Maciej
ostatnia modyfikacja: 2023-09-07 10:13
Rejestr zmian
- zmieniono 2020-09-08 10:03 przez Agata Poleska
- zmieniono 2020-10-27 10:10 przez Agata Poleska : korekta edytorska
- zmieniono 2020-10-27 10:12 przez Agata Poleska
- zmieniono 2021-03-03 10:48 przez Agata Poleska
- zmieniono 2021-08-17 08:34 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
- zmieniono 2022-01-25 13:26 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja w związku z przyjęciem nowego regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Poznaniu
- zmieniono 2022-10-03 13:52 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
- zmieniono 2023-09-07 10:13 przez Pieczyński Maciej: korekta treści i formatowanie tekstu
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
SAMODZIELNE STANOWISKO DS. PPOŻ
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Starosta Poznański z siedzibą przy Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
- Wyznaczono inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się poprzez e-mail: iod@powiat.poznan.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
- Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa: Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie ppoż., Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
- Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
- Ma Pan/Pani prawo do żądania od Administratora:
a) dostępu do swoich danych osobowych,
b) sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
c) usunięcia danych, gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
- dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
d) ograniczenia przetwarzania, gdy:
- osoby te kwestionują prawidłowość danych,
- przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
- Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
- Ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
- Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa.
- Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
data publikacji: 2021-06-17 14:12
zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
ostatnia modyfikacja: 2022-01-25 13:27
Rejestr zmian
- zmieniono 2022-01-25 13:27 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska

Stronę wygenerowano: 2025-04-20 03:38:52
Strona wygenerowana z systemu bip.net