BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

WYDZIAŁ ADMINISTRACYJNY

ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań

Dyrektor Wydziału
Katarzyna Dobrowolska
tel. 61 8410-554
fax: 61 8480-556
e-mail: katarzyna.dobrowolska@powiat.poznan.pl  
III piętro, pok. 308A

Zastępca Dyrektora Wydziału
Małgorzata Walczak
tel. 61 8410-674 
e-mail: malgorzata.walczak@powiat.poznan.pl
III piętro, pok. 309

Pracownicy Wydziału:
tel. 61 8410-684
tel. 61 8418-824
tel. 61 2228-978
tel. 61 2269-219
tel. 61 8410-587
tel. 61 8410-687
III piętro, pok. 308


 Do zadań Wydziału należą czynności związane między innymi z: 

1. w zakresie administrowania budynkiem

  1. prowadzeniem książki obiektu budowlanego wraz z dokonywaniem wpisów oraz dokumentacji technicznej nieruchomości, wymaganej przez przepisy ustawy Prawo budowlane,
  2. zlecaniem wykonywania kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości oraz urządzeń stanowiących jej wyposażenie, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane,
  3. planowaniem i realizacją bieżących remontów pomieszczeń oraz infrastruktury w obiekcie, a także prowadzeniem spraw związanych z właściwym oznakowaniem obiektów Starostwa,
  4. zapewnieniem dostaw i usług zewnętrznych do nieruchomości, a w szczególności (dostaw energii cieplnej, wody, odprowadzania ścieków, wywozu odpadów),
  5. wykonywaniem bieżących przeglądów i konserwacji instalacji, systemów i urządzeń elektrycznych, wind i platform, klimatyzacji, wentylacji,
  6. nadzorem, realizacją i rozliczaniem umów związanych z dostawą energii elektrycznej, energii cieplnej, wody, odprowadzania ścieków,
  7. nadzorem, realizacją i rozliczaniem umów dotyczących przeglądów i konserwacji instalacji, systemów i urządzeń elektrycznych, wind i platform, klimatyzacji, wentylacji,
  8. nadzorem, realizacją i rozliczaniem umów najmu powierzchni przeznaczonych pod działalność Filii Wydziału Komunikacji i Transportu oraz ewidencji,
  9. realizacją zadań i usług związanych z utrzymaniem czystości i estetyki, ochroną mienia, pielęgnacją zieleni,
  10. prowadzeniem spraw wynajmu sal konferencyjnych w budynku przy ul. Jackowskiego 18 oraz umowami najmu powierzchni,
  11. współpracą z Wydziałem Gospodarowania Mieniem w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami, stanowiącymi własność Powiatu,
  12. współpracą z Samodzielnym stanowiskiem ds. BHP oraz Samodzielnym stanowiskiem ds. Ppoż. w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania, ochrony przeciwpożarowej oraz właściwej eksploatacji nieruchomości.

2. w zakresie obsługi transportowej - zarządzaniem eksploatacją samochodów służbowych:

  1. opracowywaniem niezbędnej dokumentacji związanej z zakupem lub najmem oraz sprzedażą samochodów służbowych,
  2. planowaniem i organizacją użytkowania samochodów służbowych,
  3. organizacją przeglądów technicznych, diagnostyki pojazdów i napraw oraz sezonowej wymiany opon,
  4. obsługą szkód komunikacyjnych i ich likwidacją,
  5. przygotowaniem dokumentacji wyboru dostawcy paliwa i nadzór nad realizacją umowy,
  6. pozyskiwaniem pozwoleń wjazdu do stref ograniczonego ruchu.

3. obsługą parkingową - najem miejsc parkingowych,

4. w zakresie prowadzenia Powiatowego Biura Rzeczy Znalezionych:

  1. odbieraniem zawiadomień o znalezieniu rzeczy,
  2. przyjmowaniem i przechowywaniem rzeczy znalezionych,
  3. prowadzeniem ewidencji rzeczy znalezionych,
  4. wydawaniem poświadczeń,
  5. udzielaniem informacji o posiadanych depozytach,
  6. poszukiwaniem osób uprawnionych do ich odbioru,
  7. wydawaniem rzeczy znalezionych,
  8. gospodarką depozytami przechodzącymi na własność powiatu.

5. zlecaniem tłumaczeń dokumentów niezbędnych do realizacji spraw prowadzonych przez komórki organizacyjne Starostwa,

6. prowadzeniem spraw z zakresu telefonii komórkowej oraz stacjonarnej,

7. zamieszczaniem obwieszczeń i ogłoszeń urzędowych,

8. zakupem wyposażenia oraz gospodarką środkami rzeczowymi w szczególności meblami, urządzeniami
i materiałami biurowymi, tonerami, drukami, prasą oraz książkami
,

9. zamawianiem pieczęci i pieczątek oraz prowadzenie ich ewidencji,

10. gospodarowaniem składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w tym prowadzeniem ewidencji wyposażenia należącego do Starostwa, oraz likwidacją zbędnych lub zużytych składników majątku ruchomego,

11. współpracą z Wydziałem Finansów i Wydziałem Audytu i Kontroli w zakresie przeprowadzenia inwentaryzacji środków trwałych i wyposażenia.

 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Małgorzata Walczak
    data wytworzenia: 2008-03-13
  • opublikował: Pindera Alina
    data publikacji: 2003-07-08 09:21
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2025-03-17 10:59

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

w Wydziale Administracyjnym

obowiązuje od 25 maja 2018 r.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Poznański z siedzibą przy ulicy Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
  2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail:  iod@powiat.poznan.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
  3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa.:
  • Ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym
  • Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego
  • Ustawy z dnia 20.02.2015 r. o rzeczach znalezionych
  • Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej
  • Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych

4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.

5. Pani/Pan, których dane dotyczą, mają prawo do:

a) dostępu do swoich danych osobowych,

b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,

c) żądania usunięcia danych, gdy:

  • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
  • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

d)   żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

  • osoby te kwestionują prawidłowość danych,
  • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
  • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.

8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.

9. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa.

Metryka

  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2020-06-18 11:15
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2024-07-15 09:12

OFERTA WYNAJMU SAL

  • wynajem sal
    Strona tytułowa - Oferta wynajmu sal
  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Łukasz Węglarz
      data wytworzenia: 2013-05-29
    • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
      data publikacji: 2014-01-07 12:46
    • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
      ostatnia modyfikacja: 2025-03-17 11:01
    Ilość pobrań: 1238

drukuj całą stronę

Banery